بازدید 12072
۲

قتل مدیرعامل شرکت لبنیاتی ساعاتی پس از عزل

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان به قتل رسید.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 24 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ نبی‌الله قاسمی اظهار داشت: حشمت‌الله بهرامی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان توسط افراد ناشناس به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: براساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، ساعت ۱۷:۲۵ گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در جاده چگنی به سمت خرم‌آباد به ‌عوامل ‌انتظامی اعلام شد که بلافاصله پلیس در محل حاضر شد.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: متاسفانه حشت‌الله بهرامی مدیرعامل شرکت پگاه لرستان پس از مراسم تودیع و معارفه، توسط افراد ناشناس با اسلحه به قتل رسیده است.

وی بیان کرد: عصر روز گذشته مراسم تودیع حشمت‌الله بهرامی از سمت مدیرعاملی شرکت شیر پگاه لرستان بود که پس از این مراسم، وی به قتل رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
پس از مراسم تودیع و معارفه، توسط افراد ناشناس با اسلحه به قتل رسیده است.((((((((( مرگ بعد از عزل چه معنی میده)))))))))))
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
مگر ندیدی افرادی که بخاطر انتقام و کینه دست به قتل میزنن غالباً از جای دیگه ای کنترل میشن و کور کورانه عمل میکنن؟! خب مثلاً ممکنه کسی به این قاتل یا قاتلین خبر رسونده که چه نشستین که فلانی الان از فلان محل داره تنهایی به فلان محل میره بجنبید که فرصت از دستتون نره...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر