بازدید 6062

بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی

کد خبر: ۱۱۶۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ 22 January 2023

دادستان کوهدشت لرستان از دستگیری عامل آزار جنسی دانش‌آموز 8 ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایران، افشین خسروی، دادستان کوهدشت لرستان با تکذیب برخی شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر آزار جنسی ۱۵ دانش‌آموز در این شهرستان گفت: در این حادثه که ۱۰ روز قبل رخ داده، فردی به اتهام آزار جنسی یک پسربچه ۸ ساله در کوهدشت دستگیر شده است.

دانش‌آموز هشت ساله هنگام رفتن به خانه و پس از سوارشدن در خودروی فردی ناشناس به مکانی نامعلوم انتقال داده می‌شود و در آنجا مورد آزار جنسی این فرد قرار می‌گیرد.

این فرد ۲۵ ساله راننده سرویس مدرسه نبوده و قربانی را به صورت اتفاقی در خیابان سوار خودرو کرده و با انتقال وی به خارج از محدوده شهری، مرتکب این جرم شده است.

دستگیری متهم با شکایت خانواده قربانی در دستور دادستانی این شهرستان قرار گرفت و با صدور دستورات لازم توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده است.

وی افزود: متهم هم‌اکنون در بازداشت است و تا این لحظه گزارشی مبنی بر بیماری روانی وی به دادسرا ارسال نشده است. پرونده مجرم در حال سیر مراحل قانونی و تحقیقات است و به محض تکمیل شدن پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه اعلام خواهد شد. دادستانی تا تعیین مجازات قانونی و اجرا پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

این در حالی است که روز 12 دی امسال پدر این دانش‌آموز 8 ساله پسرش را که بشدت آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل کرده و با اصرار پزشک معالج فرزندش موضوع را به پلیس اطلاع داده و شکایت خود را ثبت کرده است که منجر به دستگیری متهم شد.

همچنین گفته شده که متهم خودش دچار مشکلات جسمی و از مددجویان بهزیستی بوده اما با خودروی پدرش به‌عنوان راننده سرویس مدرسه کار می‌کرده است با این حال مسئولان مدرسه مدعی شده‌اند وی راننده سرویس مدرسه نبوده است و اتفاق خارج از مدرسه رخ داده و آنها مسئولیتی در این حادثه ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار