بازدید 2464
۲

واکنش سران قوا به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه

سران قوا تأکید کردند که سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بوده و در بیش از ۴۰ سال گذشته، منشأ خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰ 22 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روز شنبه، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور در نشست سران قوا به میزبانی آقای رئیسی، بررسی شد.

سران قوای سه‌گانه در این نشست با محکوم کردن تصمیم پارلمان اروپا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را بخش دیگر از جنگ ترکیبی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.

سران قوا با توجه به شکست و ناکامی دشمنان در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی، با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاورد‌های نظام اسلامی، تأکید کردند که سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و در بیش از ۴۰ سال گذشته، منشأ خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران شده است.

همچنین در این نشست، بر پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور با هماهنگی و همکاری منسجم قوای سه‌گانه و همه ارکان نظام، تأکید شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
والا !!!!!!!!!!!! این جلسات هماهنگی و همکاری منسجم قوای سه گانه درباره اوضاع سیاسی اقتصادی و وضعیت اجتماعی و قضیه برجام در دولتهای گذشته و دولت کنونی که برای مملکت نتیجه نداشته!!!!!!!!!!!!!!!! ولی نمیدونم در مورد تصمیم پارلمان اروپا به نتیجه عملی میرسن یا نه!!!!!!!!!
یک جمله بنویسید خروجی این جلسات چیست مشکل ما اقتصاد است نه مسایل دیگر . هر هفته جلس می گذارید دلار گرانتر می شود .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان