بازدید 12993
۳
سوژه

بازگشت ۲ ستاره محبوب استقلال؛ واقعیت یا ترفند؟

پخش کنندگان این شایعه معتقدند ستاره جوان استقلال از تعداد دقایق بازی در لیگ بلژیک راضی نیست اما حسین‌زاده که به تازگی گلزنی کرده است، چرا باید راه رفته را برگردد؟
کد خبر: ۱۱۶۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ 20 January 2023

بازی با نام ستاره‌های محبوب گذشته به یک ترفند در باشگاه‌های ناکام ایران تبدیل شده است اما گاهی شایعات واقعی می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در برخی کانال های هواداری شایعه شده مسئولان باشگاه استقلال درصدد جذب مامه تیام و امیرحسین حسین‌زاده هستند.
استقلالی‌ها امیدوارند طی روزهای آینده پنجره‌ نقل و انتقالاتی باشگاه را باز و بعد از آن بلافاصله تیم خود را با جذب چند ستاره بزرگ تقویت کنند. یکی از این بازیکنان امیرحسین حسین‌زاده ستاره فصل گذشته استقلال است که گفته می‌شود بی میل نیست دوباره به تیم سابقش برگردد!

بازگشت دو ستاره محبوب به استقلال؛ واقعیت یا ترفند؟

پخش کنندگان این شایعه معتقدند ستاره جوان استقلال از تعداد دقایق بازی در لیگ بلژیک راضی نیست اما حسین‌زاده که به تازگی گلزنی کرده است، چرا باید راه رفته را برگردد؟ شاید پای یک قرارداد مشابه مهدی قایدی در میان باشد که الیته بعید است فتح‌الله‌زاده مثل آجورلو عمل کند.

دیگر بازیکن مورد نظر آبی‌ها هم مامه تیام گلزن سابق استقلال است که توانسته بود در ۱۳ بازی داخلی و آسیایی ۱۲ گل برای این تیم بزند و هواداران استقلال خاطرات بسیار خوبی از این بازیکن دارند.

طبعا اگر مدیران باشگاه بتوانند تیام و حسین زاده را جذب کنند گام بلندی برداشته اند اما امکان تحقق این وعده‌های شیرین ،خیلی کم است به خصوص جذب مامه تیام از لیگ ترکیه!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نامه تیام در خط آخر اصلاح شود. فرض بر سهوی بودن این اشتباه است.
ستاره؟ اینا ...؟ جالب بود
هردو عالی بودن مخصوصا تیام ولی اینا شایعاتی بیش نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی