بازدید 7499
۳

آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهر‌های کشور/ شهر‌های آبی بیشتر شد و شهر‌های نارنجی نصف

بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۲۹۲ به ۳۲۰ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب به نظر می‌رسد، اوضاع قابل قبول کرونایی در کشورمان حاکم است؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم بیابد و با افزایش آمار‌های کرونایی و شکل گیری موج هشتم کرونایی، تغییر نکند.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 20 January 2023
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته به‌ روز شد و بر اساس آن، وضعیت کرونایی کشورمان تا حدی بهبود یافت.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد بهبود اندک وضعیت کرونایی کشورمان هستیم. بهبودی از جنس افزایش شهرهای با رنگ آبی و کاهش شهرهای با رنگ زرد.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت برای یازدهمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود؛ هرچند گستره رنگ نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») به نصف کاهش یافته و از ۱۲ به ۶ شهرستان رسیده است.

افزون بر این شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») هم روند کاهشی داشته و از ۱۴۳ به ۱۲۲ شهرستان رسیده است؛ کاهشی خوشایند که موجب شده بر شمار شهر‌های آبی افزوده شود که با توجه به شناسایی سویه‌های جدید کرونا در کشورمان، اتفاقی جالب توجه محسوب می‌شود.

بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۲۹۲ به ۳۲۰ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب به نظر می‌رسد اوضاع قابل قبول کرونایی در کشورمان حاکم است؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم بیابد و با افزایش آمار‌های کرونایی و شکل گیری موج هشتم کرونایی، تغییر نکند.

 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پس مشخصا پیداست که اگر در زمان های درست یک یا دو هفته تعطیلی بدیم، حتی اگر فقط به ادارات و مدارس بتشه، کرونا به پیک نمی رسه
دلیل این امر، سرمای شدیدی بود که این هفته مردم رو خونه نشین کرد و در نتیجه زنجیره انتشار بیماری شکسته شد. انشاء الله که اثرش فراگیر بشه و پیک هشتم شروع نشده، خاتمه پیدا کنه.
چطور ممکن است؟!
فوتی های ژاپن در هفته بالای 2500 نفر است.
دیگر کشورهای پیشرفته هم بالای 1000 فوتی در هفته داشته اند
چرا ایران کسی چندان ماسک نمی زند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر