بازدید 10183
۴
گرشاسبی رفت، بساط کشتی فرنگی جمع شد

ضرر فدراسیون کشتی از استعفای مدیرعامل فولاد!

جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 18 January 2023

بعد از استعفای حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان حضور فولادی‌ها در جام باشگاه‌های جهان مبهم است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیرعامل بازنشسته باشگاه فولاد که بعداز نیم فصل ناموفق در لیگ برتر فوتبال، کنار کشید یا استعفا داده شد، یکی از طرفداران هزینه کردن در رشته کشتی بود.

ضرر فدراسیون کشتی از استعفای مدیرعامل فولاد!

جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.

گرشاسبی چندی پیش در پایان نیم‌فصل لیگ فوتبال، از سمت خود استعفا کرد و به همین دلیل در باشگاه فولاد این روزها هیچ صحبتی مبنی بر حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان وجود ندارد!

حسین اسفندیاری‌فرد سرمربی فولاد در لیگ 1401 نیز در این مورد گفت: واقعاً چیزی مشخص نیست و در این رابطه هیچ صحبتی با ما نداشته‌اند. بعد از استعفای گرشاسبی، جلسه‌ای با مدیر جدید نداشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با کشتی‌گیران تیم فولاد تسویه حساب صورت گرفته است یا خیر؟ تأکید کرد: بچه‌ها قسط اول‌شان را دریافت کردند و باقی پول‌شان مانده است.

گرشاسبی یکی از مهمترین عوامل تیم‌داری فولادی‌ها در لیگ برتر فرنگی بود. او در زمان ریاست محمدرضا طالقانی، مسئولیت کشتی فرنگی فدراسیون را برعهده داشت و از پیشکسوتان این رشته محسوب می‌شود، بنابراین بعد از استعفای این مدیر گوش شکسته، باید دید مدیران جدید فولاد، با توجه به جایگاه و موقعیت خوزستان در کشتی فرنگی کشور، آیا باز هم به تیم‌داری در کشتی فکر می‌کنند یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فوتبال کشتی چه ارتباطی به هم دارند.هرکسی بایددر یک رشته صاحب نظر و مدیرباشد.این همه دوخت و دوز بی ربط لحاف نمی شود
چرا یک شرکتی سهامی که میلیون ها سهم به مردم فروخته از جیب سهامداران هزینه میکنه
هزینه ای که این شرکتها در باشگاه داری و ورزش می کنن یه همان میزان از سود سهامدار کاسته میشه
آدم های متخلف به هر قیمتی باید عزل شوند حتی به قیمت تعطیلی تمام ورزش. همین مصلحت سنجی ها و توجیهات و البته حمایت های پنهان است که باعث ریشه دواندن فساد تا اعماق وجود کشور شده
آقای دبیر بیا فدراسیون جودو ما از دست میر اسماعیلی راحت بشیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی