بازدید 57238
۴
شکار خبرنگاران سمج از مهمان ویژه جشن خصوصی

شکیرا با ستاره دیگر بارسلونا ازدواج می‌کند؟

برخی خبرنگاران از جشن خصوصی شکیرا خبرهای جنجالی دیگری استخراج کرده اند و شایعه ازدواج شکیرا با بازیکن سابق بارسلونا را پخش کرده اند!
کد خبر: ۱۱۶۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ 17 January 2023

زوج سابق و معروف خواننده - فوتبالیست ، به سوژه اصلی رسانه‌های غربی بدل شده‌اند و صدها میلیون مخاطب هر روز وقایع بعداز طلاق آنها را با اشتیاق دنبال می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شکیرا و پیکه هر روز مشغول تامبن خوراک جذاب خبری برای بسیاری از نشریات زرد اروپا و سایت های خبری پربازدید هستند و خبرنگاران هم آنها را مدام شکار می‌کنند.

بعداز خیانت پیکه به شکیرا که از خالی شدن یک شیشه مربا لو رفت، حالا خواننده و مدل زن لاتین تبار شوهر سابق خود را آماج حملات قرار داده است و از هیچ کاری برای تخریب او رویگردان نیست.

شکیرا با ستاره دیگر بارسلونا ازدواج می‌کند؟

 جنجالی که از زمان جدایی او از پیکه آغاز شده، داشت فروکش می‌کرد که خواننده کلمبیایی با انتشار یک آهنگ پرطعنه و کنایه علیه مدافع سابق بارسلونا دوباره آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد.

اثر جدید شکیرا با وجود انتقادات فراوانی که برایش به همراه داشت – به خصوص به خاطر زیر سؤال بردن دو برند تجاری معروف دنیا – نه تنها او را ناراحت نکرده بلکه ترغیبش کرده که به بهانه موفقیتی که با انتشار آن پیدا کرده یک جشن بگیرد. در عرض تنها 4 روز اثری که شکیرا در آن خودش را خیلی با ارزش‌تر از پیکه دانست، 152 میلیون بازدید داشت و به یکی از پرطرفدارترین ترانه‌های اسپانیایی‌زبان در پلتفرم اسپاتیفای تبدیل شد.

حالا برخی خبرنگاران از همین مراسم خبرهای جنجالی دیگری استخراج کرده اند و شایعه ازدواج شکیرا با بازیکن سابق بارسلونا را پخش کرده اند!

در جشنی که شکیرا در منزل شخصی‌اش در کنار گروهی از دوستانش برگزار کرد، ترانه جدید اخیر او با بالاترین صدای ممکن پخش شد و با تجمع گروه پرشماری از طرفدارانش پشت در خانه او همراه بود. با این حال جنجالی‌ترین نکته در مورد این جشن حضور یک بارسایی سابق در آن بود؛ پاتریک کلایورت.

اینکه آیا کلایورت صرفاً برای شرکت در این جشن به آمریکا رفته یا هدفی فراتر از آن داشته، مشخص نیست اما به هر حال شرکت کردن او در این جشن سراسر طعنه به پیکه، قطعاً به مذاق مدافع سابق کاتالان‌ها خوش نیامده است.

کلایورت سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی هلند و دوازدهمین گلزن برتر تیم فوتبال بارسلونا است که در دهه نود میلادی جزو بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد.

شکیرا با ستاره دیگر بارسلونا ازدواج می‌کند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فحش خور بعدی ایشونه.
و شاید هم تصورات تابناک
به ما چه
سبلریتی های پولدار به محض اینکه پاش بیفته خیانت می کنند و برای همین هم ازدواج هاشون زیاد دوامی نداره. در اینجا هم پیکه خیانتکار تا یک فرصتی پیش اومده خیانت کرده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان