بازدید 2033

اظهارات حمایتی وزیر اطلاعات درباره شمخانی

وزیر اطلاعات گفت: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 17 January 2023

به گزارش «تابنک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کرمان، حجت الاسلام و المسلمین خطیب روز گذشته در سفر به کرمان در شورای تامین استان گفت:در طول انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به دنبال توطئه علیه نظام انقلاب و مردم بوده و از همان ابتدا هدف آمریکا براندازی انقلاب ایران اسلامی بوده است و در این مسیر از تحریم، نفوذ، فشار‌های حداکثری، بهانه‌های حقوق بشری، ابزار‌های رسانه‌ای و ائتلاف‌های نظامی سیاسی و اقتصادی برای ضربه به مردم و نظام اسلامی ایران بهره گرفته است، اما برای چندمین بار برایشان مسجل شد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و با شکست مواجه شده اند.

وی افزود: دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است و با همکاری مردم و هم افزایی نیرو‌های نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.


حجت الاسلام و المسلمین خطیب بابیان اینکه دشمن به دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تاثیر قرار دهد، تاکید کرد: با همت سرداران بزرگ و خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرز‌های کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.


وزیر اطلاعات گفت: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشورمان است و به همین دلیل باید هوشمند باشیم.
وی تصریح کرد: جهت گیری دولت انقلابی و مردمی، در بودجه سال آینده عدالت محوری و انضباط اقتصادی است و رئیس جمهور به دنبال به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه در جامعه است.


وزیر اطلاعات کاهش تورم، ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تامین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرار‌های مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی را از جمله اولویت‌های دولت برشمرد.
وی همچنین سفر‌های استانی رئیس جمهور را یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق دانست و گفت؛ با تشکیل صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها می‌توانیم موجی از امید را در بین مردم شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب استقبال باشکوه مردم یزد از رئیس جمهور به رغم تبلیغات سوء دشمن را ناشی از حضور فعال مردم دانست و گفت باید قدردان این ملت باشیم.

وی گفت: بایستی خدمات نظام برای مردم تبیین شوند و در این بین نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی قابل توجه است.
وزیر اطلاعات بیان کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و به رغم طراحی‌های دنباله دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی متکی به گزارشات مردمی و اطلاعات مردم پایه در کشور است گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشور‌های غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.


وی افزود: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
در ادامه این سفر حجت الاسلام والمسلمین خطیب با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان کرمان بصورت تلفنی به تماس‌های تعدادی از مردم استان پاسخ داد.
در سفر امروز وزیر اطلاعات با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان، مدیرکل جدید را معرفی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل