بازدید 9723

وام ۳۰۰ میلیونی"ایران زمین" به چه کسانی تعلق می‌گیرد

مشتریانی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیونی" بانک ایران زمین" هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید حداقل ۳ ماه از مدت زمان افتتاح سپرده مشتریان گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 12 January 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» به طور حتم همه ما می‌دانیم که بانک‌ها برای توسعه پیشرفت کسب وکار‌ها و اقتصاد کشور سعی برآن دارند که در جهت حمایت از این بخش‌ها تسهیلات متنوعی را با عناوین مختلف در اختیار متقاضیان قرار دهند که یکی از این خدمات ارائه تسهیلات "انتخاب پلاس" بانک ایران زمین است که براساس آن به متقاضیان واجد شرایط، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.
براساس این گزارش مشتریانی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیونی" بانک ایران زمین" هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید حداقل ۳ ماه از مدت زمان افتتاح سپرده مشتریان گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. از ابتدای افتتاح حساب به سپرده مشتریان سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. سود وام ۱۸ درصد بوده و ضمانت اصلی آن ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی مناسب است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به ۳۶ ماه می‌رسد.
با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۷۱۹ تومان است. کل سود تسهیلات ۹۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۷۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۳۹۰ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۸۷۲ تومان خواهد بود.
بانک ایران زمین طرح انتخاب پلاس را به منظور رفع احتیاجات اصلی متقاضیان واجد شرایط مانند کمک هزینه ودیعه مسکن، تحصیل و تهیه جهیزیه تبیین کرده است.
علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل