بازدید 4551

تکذیب یک خبر درباره رونالدو توسط النصر

باشگاه النصر شایعات مربوط به قرار دادن بند حمایت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از میزبانی عربستان در جام جهانی ۲۰۳۰ را رد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 11 January 2023

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: قرارداد جذاب رونالدو با النصر باعث شده که شایعات بسیاری درباره بندها و پاداش‌های احتمالی‌ای که قرار است به او پرداخت شود از سوی رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان مطرح شود.
پیش از این بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که عربستان به صورت جدی به دنبال کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به صورت مشترک است و قصد دارد از این بازیکن به عنوان سفیر کشورش و جلب توجه سایر کشورها برای گرفتن رای مثبت استفاده کند.
حتی گفته شده بود که قرار است این مهاجم سابق منچستریونایتد با ایفا کردن نقش سفیر عربستان مبلغی نزدیک به ۲۰۰ میلیون یوروی دیگر جدای از دستمزدش هم دریافت کند.

اما حالا این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای هرگونه توافق با رونالدو برای حمایت از میزبانی عربستان در جام جهانی ۲۰۳۰ را رد کرده است.
در این بیانیه آمده است:« باشگاه النصر تمایل دارد این موضوع را روشن کند که بر خلاف بعضی از اخبار منتشر شده، قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر شامل هیچگونه تعهدی درباره ارائه پیشنهاد میزبانی از جام جهانی نمی‌شود. تمرکز اصلی او روی النصر و کار با هم تیمی‌هایش برای کمک به این باشگاه در جهت رسیدن به موفقیت خواهد بود.»
قرارداد این بازیکن با النصر باعث شد که او بیشترین دستمزد دریافتی را بین تمامی بازیکنان دنیای فوتبال دریافت کند و حالا این باشگاه هم قصد دارد که بازیکنان بزرگ بیشتری را به فوتبال عربستان منتقل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار