بازدید 4636

گاف عجیب مدیران نفت آبادان در جذب بازیکن

بازیکنان جدید و خارجی نفت آبادان با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۵ 11 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از  “ورزش سه” بازیکنان جدید و خارجی نفت آبادان با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.

 پس از انتخاب ادسون تاوارس به عنوان سرمربی نفت آبادان، آن‌ها تصمیم گرفتند تا بازیکنان خارجی و جدیدی را برای تقویت در نیم فصل دوم لیگ به خدمت بگیرند.

اولین بازیکنی که به آبادان آمد و حتی قرارداد با او بسته و عکس یادگاری منتشر شد، مدافع اروگوئه‌ای به نام سباستین پیریز بود. بازیکنی که حتی در تمرینات نفت هم حضور فعالی داشت و سرمربی برزیلی به دنبال دریافت مجوز برای بازی دادن به آن‌ها بود.

با این حال تاوارس، قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت برخی مشکلات اداری باعث شده او نتواند از مدافع اروگوئه‌ای در ترکیب بهره ببرد.

در همان کنفرانس سرمربی طلایی‌پوشان از جذب مهاجمی کروات به نام مارکو شیمیچ پرده برداشت. بازیکنی که به آبادان آمده و مثل پیریز در تمرینات حضور دارد و او هم مشکلاتی در جهت ثبت قراردادش به وجود آمده است.

گویا با توجه به اینکه آن‌ها در چند ماه اخیر، فعالیتی در لیگ معتبر و مورد قبول نداشته‌اند، قراردادشان مورد قبول سازمان لیگ قرار نگرفته و کارت بازی برای مدافع اروگوئه‌ای و مهاجم کروات صادر نشده است. تنها در این میان هزینه رفت و آمد و اسکان بسیار بالا برای این دو بازیکن رو دست مدیران نفت باقی ماند.

این شرایط در حالی پیش روی صنعت نفت قرار گرفته است که این باشگاه روز گذشته هم با عماد میرجوان مهاجم خود برای جدایی به توافق رسید و دست تاوارس مربی برزیلی این تیم پیش از گذشته خالی شده است، چون سرمربی جدید صنعت نفت از زمانی که به آبادان آمده است کمبود بازیکن را در تیمش حس کرده و به همین دلیل اقدام به جذب بازیکنان خارجی کرده بود که تاکنون موفق نبوده است. پنجره نقل و انتقالاتی نفتی‌ها نیز به علت شکایت میلاد جهانی بسته است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان