بازدید 3403

دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه

کد خبر: ۱۱۵۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ 10 January 2023

قاتل فراری که به دنبال اختلافات شخصی پسرعموی خود را کشته بود در کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش ایران، جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ناپدید شدن جوان ۲۸ ساله‌ای در شهر «کرمانشاه» و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی در گشتزنی‌های هدفمند خود موفق به شناسایی و کشف خودروی سمند متعلق به جوان گمشده در حاشیه شهر کرمانشاه شدند. کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود پی بردند که فرد گمشده با پسرعموی خود دچار اختلافات قبلی بوده و تحقیقات نشان می‌داد از زمان ناپدید شدن پسر ۲۸ ساله، این فرد هم متواری شده و اثری از وی نیست.

با به‌دست آمدن این سرنخ، مأموران آگاهی تمرکز خود را روی دستگیری پسرعموی فراری معطوف کرده و توانستند با شناسایی مخفیگاهش، او را دستگیر کنند. جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: متهم ۳۴ ساله در بازجویی‌ها اعتراف کرد پسرعموی خود را به خاطر اختلافات شخصی به ضرب گلوله به قتل رسانده و پیکرش را هم در محور کرمانشاه - روانسر به خاک سپرده است.

مأموران با دریافت این اطلاعات موفق به یافتن جسد مقتول و سپس اسلحه‌ای که قتل توسط آن صورت گرفته، شدند و فرد قاتل نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار