بازدید 2088

اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود و زنان و جوانان ما به دشمنان پاسخ‌های غیرتمندانه دادند گفت: دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ 09 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (دوشنبه ۱۹ دی‌ماه) در مراسم گرامیداشت و آیین بزرگداشت سرداران رشید اسلام که در ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: این روزها در تمام شهرها، روستاها و حتی خارج از جغرافیای کشور ما عطر و رایحه شهادت همه جا نوازشگر مشام مومنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز نوزدهم دی ماه سالروز شهادت ستارگان درخشانی از نیروی زمینی سپاه با یک سپهسالار و اسطوره جهاد است. مردی که در تمام طول عمر خود از جوانی تا انتهای عمر با برکتش حتی برای یک لحظه لباس جهاد را از تن به در نکرد و برای یک لحظه میدان جهاد را ترک نکرد.

وی افزود: چون او و همراهانش از مولا و مقتدای‌مان امیرمومنان علی (ع) آموخته بود که جهاد یکی از درب‌های بهشت است که به روی بندگان خاص خداوند باز می‌شود‌.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود و زنان و جوانان ما به دشمنان پاسخ‌های غیرتمندانه دادند گفت: دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم. ارمغان حضور دشمن در هر جایی فقر، اسارت، درماندگی و فلاکت است و این نقشه‌ای است که دشمن برای امت اسلام کشیده است.

فرمانده کل سپاه گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند. خانواده های شهدا تکیه گاه معنوی جامعه ما هستند، آن‌ها با راهی کردن عزیزان خود در واقع همه آرزوهایشان را فدا کرده اند.

سرلشکر سلامی با اشاره به حوادث سال‌های اخیر در منطقه تصریح کرد: اگر به آیینه حادثه های اخیر در سال‌های اخیر نظر کنیم و به سوریه و عراق نگاه بیندازیم آنگاه می‌بینیم دشمنان با امت اسلام در سرزمین مسلمانان چه کردند. اگر سفری به این کشور ها داشته باشید شهرها را ویران شده می‌بینید، شهرها تبدیل به شهر ارواح شده است و هیچ موجود زنده‌ای در آن‌ها زندگی نمی‌کنند همه خانه ها ویران است و صدای بازی بچه ها شنیده نمی شود. 

وی افزود: ارمغان حضور استکبار در منطقه ما فقر، گرسنگی و آوارگی است، ما این شرایط را دیده ایم، در یمن، افغانستان، سوریه و عراق و فلسطین شاهد آثار حضور دشمنان در کشور های اسلامی هستیم و این در حالی است که بغض آن‌ها از ملت ما ده ها برابر است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به حوادث اخیر کشور عنوان کرد: دشمنان در چند ماه گذشته در یک فتنه و جنگ جهانی می‌خواستند مدارس، دانشگاه ها و مراکز فعالیت اقتصادی مردم را تعطیل و کشور را به آشوب بکشند‌. اما، جوانان، زنان و دختران ایران با آن‌ها همراهی نکردند و نقشه‌های آن‌ها را به شکست کشاندند.

این فرمانده ارشد نیروهای مسلح با اشاره به مجاهدت های رزمندگان و شهدا در در دفاع از امنیت کشور بیان کرد: شهدا نه تنها در این حوادث اخیر بلکه در جای‌جای مرزهای کشور با ایستادگی در برابر دشمنان و نثار جان خود زیباترین سرمایه خود را دادند تا ما امروز با عزت زندگی کنیم. 

سرلشکر سلامی با اشاره به جنایات آمریکا در عراق و افغانستان گفت: اینکه بعضی شیپور بیگانه می‌زنند و جوانان را به میدان آشوب دعوت می‌کنند به این دلیل است که می‌خواهند ایران را به ویرانه ای تبدیل کنند و از پیشرفت کشور جلوگیری کنند یعنی مشابه همان کاری که با عراق، سوریه، یمن و افغانستان کردند. 

وی افزود: شهدا با ایستادگی و مقاومت و اقتدار مانع تحقق اهداف دشمن شدند ، البته جنگ جریان دارد و دشمن آرام نیست ، اما ما او را آرام می کنیم و شکستش می دهیم ، آن‌ها فکر می‌کردند که می‌تواند این نظام قدرتمند را بشکنند اما در اوج این خیال و توهم شکست خوردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رزمندگان ما آماده‌اند و همه در جستجوی شهادت و جهاد هستند، تاکید کرد: آن‌ها از دشمن نمی‌ترسند و آماده هستند تا دشمن را در عرصه‌های مختلف شکست دهند.

این فرمانده عالی‌رتبه و ارشد نیروهای مسلح در پایان قوی شدن را تنها راه پیشرفت کشور دانست و گفت: قوی شدن تنها راه ممکن برای ملت ما در برابر توطئه‌های مختلف دشمن علیه ایران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر