بازدید 11872
۵

حادثه تلخ در مشهد؛ فوت ۲ دانش‌آموز در تصادف

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی: در پی برخورد یک دستگاه سمند با ۲ دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد، دانش آموزان جان باختند و سرنشینان خودروی سمند متواری شدند.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ 07 January 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
بی دقتی در آموزش رانندگی ؛عجله بی مورد رانندگان ؛ترافیک خرد کننده اعصاب؛ استفاده از خودرو برای تفریح وسرگرمی وبا رانندگی نمابشی وووو ازعوامل ریشه ای این حوادث ناگوار است.
تا زمانی که پروسه دریافت گواهینامه فقط تست دنده کشی و پارک دوبل باشه اوضاع همینه- کسی به ما یاد نداد وقتی ماشین آتش نشانی و آمبولانس دیدی چکار کنی( من خودم دیدم ماشین آتش نشانی پشت چراغ قرمز گیر کرده بود)- کسی به ما یاد نداد و تست نگرفت اگه دیدی یک کودک یا سالمند در حال عبور از عرض خیابانه نباید سرعتت رد دو برابر کنی بلکه باید ترمز کنی تا اونها با آرامش از خیابان رد بشن و...- به خدا اون بچه ای که وسط خیابان به خاطر رانندگی وحشیانه ما رانندها گیر کرده و مونده چطوری رد بشه بچه من و شماست - ما که ادعای فرهنگمون میشه بیاییم یک مقدار با هم مهربانتر باشیم
ای وای! با هم برادر هم بودند ظاهرا. خدا به پدر و مادر این بچه ها صبر بده. خیلی دردناک بود این خبر
عکس های بدی گذاشتید
اکثر رانندگان در خراسان بسیار بد رانندگی می‌کنند .متاسفانه در تمام شهرهای خراسان رانندگی بد یک فرهنگ شده است . زمانیکه راننده ای از شهری دیگر به این استان وارد می‌شود برای رانندگی باید خیلی محتاطانه رانندگی کند . اصلا در این خطه تمام قوانین رانندگی بشکلی دیگر اجرا می‌شود .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی