بازدید 2722

توصیه‌های علمای قم درباره فضای مجازی و حجاب

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدارهای جداگانه با آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله سعیدی به بیان وقایع چند ماه گذشته درکشور و تشریح اهداف دشمنان در اسلام ستیزی پرداخت.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ 07 January 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور دراین دیدار آیت الله العظمی جعفر سبحانی به لزوم پرداختن به علتها تاکید کرد و یکی از علت‌ها را غفلت اموزش و پرورش و آموزش عالی در سال‌های گذشته به ویژه در زمان کرونا و رفتن در فضای مجازی رهاشده دانستند.

وی همچنین به لزوم رضایتمندی مردم از جمله در مراجعه به ادارات و تکریم آنان تاکید کرد.

دراین دیدار به هدف قراردادن احکام و ارزش‌های دینی از جمله حجاب اشاره شد که آیت الله العظمی سبحانی بر لزوم تبیین این امر واجب الهی در صداوسیما با شیوه و روش‌های مناسب و دعوت افراد صاحبنظر تاکید کرد.

وی تصریح کرد: خون‌های پاک و فراوانی به پای این نظام ریخته شده و مطمئنا این نظام پیروزمندانه ادامه خواهد داشت و از هر گزندی به دور خواهد ماند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور همچنین در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی، اهداف پلید و پوشالی دشمنان در جنگ ترکیبی اخیر شامل براندازی جمهوری اسلامی، اسلام ستیزی و تجزیه ایران را تشریح کرد که در پاسخ آیت الله سعیدی از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های حافظان امنیت، مردم و جانفشانی‌های شهدای امنیت در خنثی کردن‌ این توطئه یاد و تمجید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان