بازدید 2337
۱

سرمربی آمریکا بخاطر کتک‌زدن زنش تعلیق شد!

کد خبر: ۱۱۵۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 07 January 2023

گرگ برهالتر به دلیل درگیری با همسر خود در ۳۱ سال پیش فعلا تعلیق شده است و ممکن است صندلی تیم ملی آمریکا را ترک کند.

به نوشته اسپورت ۲۴، گرگ برهالتر، سرمربی تیم آمریکا در قطر موفق ظاهر شد و تیم او به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد. با این حال، دو هفته پس از پایان مسابقات، گرگ به طور غیرمنتظره‌ای از کار تعلیق شد. چرا؟ برهالتر متهم به خشونت خانگی است که ۳۱ سال پیش روی داد.

داستان چیست؟

در پاییز ۱۹۹۱، گرگ با همسر خود روزالیند آشنا شد. در آن زمان او ۱۸ سال داشت و سال اول دانشگاه بود. برهالتر شروع به خواستگاری از آن دختر کرد و در ابتدا همه چیز عالی پیش رفت. اما پس از ۴ ماه درگیری بین آن‌ها شروع شد و دعوای سختی داشتند و گرگ نتوانست احساسات خود را کنترل کند و به پاهای روزالیند ضربه زد.

چرا سرمربی آمریکا الان متهم به خشونت شد؟
این رسوایی از سوی مادر جیووانی رینا دوست نزدیک خانواده برهالتر به فدراسیون فوتبال آمریکا گزارش شد. در آن زمان او با روزالیند (همسر گرگ برهالتر) دوست بود.

قبل از جام جهانی ۲۰۲۲، برهالتر جیوانی پسر کلودیو رینا، بازیکن پیشین آمریکا را کنار کشید و به او گفت در قطر بازیکن اصلی نخواهد بود. جیووانی نتوانست با چنین تصمیمی کنار بیاید و وقتی متوجه شد که در دیدار با ولز در قطر بازی نمی‌کند، عصبانی شد و روز بعد عمداً تمرین را به هم ریخت.

فدراسیون فوتبال آمریکا می خواست جیووانی را به خانه بفرستد. با این حال، او با رای هم تیمی‌هایش نجات یافت. ۱۳ نفر از ۲۵ نفر موافق ماندن او در تیم بودند. در نتیجه این هافبک در جام جهانی بود و حتی ۵۲ دقیقه به میدان رفت. با این وجود، نه رینای پدر (کلودیو رینا ستاره پیشین تیم ایالات متحده) و نه همسرش از چنین اتفاقی راضی نبودند. بنابراین، تصمیم گرفته شد که از برهالتر انتقام بگیرند و اتفاقی که ۳۱ سال پیش رخ داده را بازگو کردند چرا که مادر رینا شاهد آن درگیری بین گرگ برهالتر و همسرش بود و به فدراسیون فوتبال آمریکا گزارش داد که چنین خشونت خانوادگی رخ داده است.

اکنون چه خواهد شد؟
حتی قبل از این که این ماجرا علنی شود، گرگ در شبکه‌های اجتماعی خود درباره این حادثه صحبت کرد. وی در عین حال تصریح کرد که قصد همکاری با فدراسیون فوتبال را دارد ولی فدراسیون وکلایی را برای تحقیق استخدام کرده است. جالب‌ترین چیز این است که روزالیند مدت‌ها پیش برهالتر را بخشید و آن‌ها بیش از ۳۰ سال است که با خوشحالی با هم زندگی می‌کنند. با این حال اتفاق ۳۱ سال پیش ممکن است باعث اخراج برهالتر از هدایت تیم ملی آمریکا شود. برهالتر اکنون نمی‌تواند تیم را آموزش دهد  و به طور موقت از کار تعلیق شده است.

هنوز مشخص نیست که نتیجه تحقیقات برای این مربی چه خواهد شد ولی در حال حاضر آنتونی هادسون وظیفه هدایت و تمرین تیم ملی آمریکا را بر عهده دارد و برهالتر تعلیق است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی دلیل نیست مقتدرترین کشور دنیاست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان