بازدید 11256

تکذیب یک شایعه جنجالی درباره کریستیانو رونالدو

سرمربی نیوکاسل پیوستن رونالدو به این تیم در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان را رد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 04 January 2023


به گزارش تابناک به نقل از استار، مدت کوتاهی پس از قرارداد با النصر، گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی درباره کریستیانو رونالدو دوباره آغاز شد. طبق گزارشات، قرارداد جدید این بازیکن ۳۷ ساله شامل بند فسخ و پیوستن به نیوکاسل طبق شرایط خاصی است.

در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان یک بند عجیب وجود دارد و آن این که او می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی این تیم شود. مالکیت باشگاه نیوکاسل را عربستانی‌ها بر عهده دارند و به نظر می‌رسد که این تیم هم در سال‌های پیش رو به تیمی شبیه پاری سن ژرمن تبدیل خواهد شد.

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل درباره این شایعات صحبت کرد و گفت: ما برای کریستیانو آرزوی بهترین‌ها را داریم، اما از نظر ما این خبر درست نیست.

طبق گزارش رسانه‌ها، رونالدو باید در هر فصل معادل ۲۰۰ میلیون یورو با احتساب درآمد تبلیغاتی دریافت کند.

خود رونالدو نیز تایید کرد که قبل از نقل مکان به عربستان سعودی پیشنهادات زیادی از اروپا، برزیل، استرالیا یا ایالات متحده دریافت کرده است. بازیکن پرتغالی گفت: خیلی افتخار می‌کنم که این تصمیم بزرگ را گرفته‌ام. من برای بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا بازی کرده‌ام و اکنون در حال انجام یک چالش جدید هستم.

لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در حال برگزاری است و النصر روز پنج‌شنبه با الطایی در خانه دیدار می‌کند. رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی باید تصمیم بگیرد که آیا رونالدو در این دیدار بازی کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر