بازدید 4481
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اعلام کرد:

غربالگری ۴۳۰ هزار زوج نابارور در مازندران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند
کد خبر: ۱۱۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 25 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از شمال نیوز،  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند، گفت: این افراد باید زیر چتر حمایتی بیمه قرار بگیرند لذا حمایت اقتصادی خانواده‌های نیازمند با ظرفیت خیران و نهادهای حاکمیتی از جمله برنامه‌های مهم در این راستا است .

 

 سمیه قاسمی طوسی در جلسه ستاد جوانی جمعیت و خانواده مازندران با بیان اینکه فرمانداران در ستاد شهرستانی مبادرت به تشکیل ستاد جوانی جمعیت و خانواده کردند که جا دارد اهتمام بیشتری قائل شوند، اظهار کرد: فرمانداران شهرهای محمودآباد و نکا با ۵ جلسه بیشترین فعالیت را در این حوزه داشتند که کاهش نشاط اجتماعی و جمعیت نخبه از پیامدهای نبود جوانی جمعیت در مازندران است.

 

وی افزود: در جوانی جمعیت بحث فرزندآوری و ناباروری مطرح است در این رابطه مازندران رتبه‌ سوم را در این راستا کسب کرده است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به وضعیت جمعیتی استان از سال ۱۳۴۵ تا ۱۳۹۵ پرداخت و گفت: این آمار بیانگر رشد اندک جمعیت است که با بحران رکود ازدواج، افزایش طلاق و رشد اندک موالید در استان مازندران ایجاد شد.

 

این مسئول با بیان اینکه ۴۳۰ هزار زوج تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران غربالگری شدند و ۱۰ هزار زوج نابارور نیز شناسایی شدند، تصریح کرد: این افراد باید زیر چتر حمایتی بیمه قرار بگیرند لذا حمایت اقتصادی خانواده‌های نیازمند با ظرفیت خیران و نهادهای حاکمیتی از جمله برنامه‌های مهم در این راستا است .

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و امور خانواده استانداری مازندران، یادآور شد: سه عامل ریشه‌یابی و راهبری طلاق، ارتقای راهکارها از موضوعات اساسی است که مسئله نهایی در بحران جمعیت مبحث فرزندآوری و ناباروری تعیین شد .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها