بازدید 3203

فتح‌الله‌زاده: رونالدو برای آمدن به استقلال باید تست بدهد

کد خبر: ۱۱۵۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷ 24 December 2022

علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه تلویزیونی درباره انتقاد ریکاردو ساپینتو از عدم جنگندگی بازیکنان استقلال در دربی 99 اظهار داشت: ساپینتو احساسی قوی نسبت به تیم دارد و درست می‌گوید. او می‌خواست بازیکنان جنگنده باشند و اگر در دربی محکم و پُرشور نباشید، لحظه‌ها تعیین‌کننده است. وقتی برخی صحبت‌ها را می‌خوانم، فکر می‌کنم انگار در دربی باخته‌ایم! حریف تا دقیقه 89 تلاش می‌کرد با ما مساوی کند. سرمربی تیمی که یک بر صفر عقب می‌افتد و 2 بر یک جلو می‌افتد، تفکرات عالی ورزشی دارد.

وی با تمجید از دربی 99 پایتخت تصریح کرد: همه می‌گفتیم دربی پس از بازی‌های باکیفیت جام جهانی به چشم نمی‌آید. با این حال یکی از بهترین بازی‌های این دهه را دیدیم. دو تیم بدون ترس بازی کردند. ما هم خوب کار نکردیم و بچه‌ها در دقایق آخر باید هوشیارتر می‌بودند. شاید ساپینتو می‌خواست با جابجایی، تمرکز مربی رقیب را به‌هم بریزد. شاید اگر رضاوند را از دست نمی‌دادیم، شرایط به گونه دیگری بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به غیبت شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا در ترکیب سرخپوشان بیان کرد: وقتی پرسپولیس دو مهاجم خود را از دست داد، شرایط سخت شد. شاید بازیکنان ما به مدافعان حریف فکر نمی‌کردند و تصور می‌کردند دو مهاجم پرسپولیس جلو باشند. این موضوع، کار استقلال را سخت کرد و ای کاش لوکادیا می‌ماند!

فتح‌الله‌زاده در مورد وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از لحاظ مالی روزهای سختی را گذراندیم. سوءتفاهمی برای هواداران پیش آمده بود که آنها می‌گفتند مگر استقلال نباید خرج می‌کرد. اتفاقاً باید بیشتر از این ارقام را هم خرج کنند، اما خرج‌های بجا. چشمانم واقعاً خسته است. 25 روز از ساعت صبح 6 بیدار می‌شدم و تا ساعت 24 می‌دویدم تا 40، 30 میلیارد تومان بدهیم. همچنین ما دریافتی بازیکنان را از 18 درصد به 50 درصد رساندیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است محبی به سانتاکلارا بازگردد یا خیر، گفت: 50-50 است. دو بار مبلغ موردنظر را به حساب باشگاه سانتاکلارا فرستادیم و بخشی از آن به حساب باشگاه نشسته است. درصد دیگری از آن را هم برگرداندند. ما به باشگاه سانتاکلارا گفتیم اراده برای پرداخت پول را داریم. 230 هزار دلار از صرافی قرض کردم و آن را فرستادم که نیمی از آن برگشت خورد. این رقم هنوز به دست ما هم نرسیده است. کارهای حقوقی را انجام می‌دهیم و باید مشخص شود پرونده مورد قبول فیفاست یا خیر. فعلاً جنگ است و باید بجنگیم تا به جایی برسیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت مهدی قایدی و شایعه بازگشت او به تیم شباب الاهلی تصریح کرد: قایدی الان به امارات برنمی‌گردد و اگر مبلغ موردنظر را پرداخت نکنیم، جریمه می‌شویم. من هم به مدت یک روز به امارات می‌روم تا با مسئولان شباب الاهلی صحبت کنم. با این حال قایدی در پایان فصل به شباب الاهلی برمی‌گردد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا خطر جدایی محبی در میانه فصل، استقلال را تهدید می‌کند یا خیر، اظهار داشت: این خطر در پایان فصل وجود دارد.

وی در مورد بدهی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی تصریح کرد: شماره حسابی از او گرفتیم و پولی به حساب استراماچونی واریز نشده است. او مربی ما بوده است و باید شرایط ما را بداند. یکی را مأمور کردم با استراماچونی مذاکره و موافقت او را جلب کند تا این پول را در دو یا سه قسط بدهیم. ارزش دلار هم افزایش یافت و بدهی ما به 57 میلیارد تومان رسید. اگر استراماچونی رضایت بدهد، توافق می‌کنیم و می‌توانیم پنجره را باز کنیم. سه بدهکار دیگر هم داریم، اما ان‌شاءالله پنجره ما حتماً تا نیم‌فصل باز می‌شود.

مدیرعامل استقلال درخصوص اینکه پیش‌تر گفته بود لیونل مسی را به جمع آبی‌پوشان می‌آورد و اینکه حالا برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام می‌کند یا خیر، گفت: ساپینتو گفت اگر رونالدو بخواهد در تیم بزرگی چون استقلال بازی کند، باید تست بدهد. وقتی حرف از مسی زدم، سوژه شد. ما بدهکار هستیم و مرد باید بدهکار باشد، اما بدهکار موجه و درست هستیم! بدهکار می‌شوم، اما اجازه نمی‌دهم تیمم آسیب ببیند و بهترین بازیکنان را می‌گیریم. ما پیچ تندی داشتیم و باید 70 میلیارد فراهم می‌کردیم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه عنوان کرد: گفتند 200 میلیارد تومان وام بگیریم که 60 میلیارد سود داشت. قبلاً 150 میلیارد تومان وام گرفته بودند که قسط ماهیانه هشت میلیارد تومان داشت. 24 میلیارد بابت این اقساط پرداخت نشده بود و ما 118 میلیارد داشتیم. من سند مجموعه مرغوبکار را به‌عنوان وثیقه گذاشتم تا بانک سپرده ما را برندارد. اقساط را پرداخت کردم. ما افتضاحی در قرادادهای ورزش داریم، چون ثبات نداریم و اجازه نمی‌دهیم ببینیم یک مدیر چه می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس