بازدید 7087
۱

پاسخ‌ عجیب مدیر پرسپولیس درباره بازگشت لوکادیا

کد خبر: ۱۱۵۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳ 20 December 2022

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره غیبت لوکادیا جواب‌های کلی و سربالایی داد و توپ را به زمین مدیرعامل انداخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حسین خبیری درباره اتفاق عجیب قبل از دربی ۹۹ و اینکه ترک ایران از سوی مهاجم هلندی شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرد، اظهار داشت: متأسفانه رفتن لوکادیا دو شب قبل از بازی یک مقدار عجیب و نگران‌کننده بود. لوکادیا مهره تأثیرگذاری بود و نمی‌توان از قابلیت‌های فنی او گذشت، اما پرسپولیس بازیکنان خوب دیگری هم دارد و تیم ما متکی به بازیکن نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که باشگاه جریمه‌ای برای لوکادیا تعیین خواهد کرد یا خیر؟ گفت: این مسائل مربوط به مدیرعامل باشگاه است. من خیلی در جریان این موضوع نیستم و آقای درویش سر فرصت در این مورد توضیح خواهد داد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که بازیکنی که تحت قرارداد است نباید خیلی راحت تیم را ترک کند، عنوان کرد: این دفعه واقعاً باشگاه پرسپولیس تمام اصول حرفه‌ای را سر این بازیکن رعایت کرده بود. فکر نمی‌کنم سابقه داشته باشد که ما به تعهدات‌‌مان نسبت به یک بازیکن خارجی عمل کرده باشیم و آقای درویش زحمت کشیده و مدیران و اعضای هیئت مدیره خیلی مرتب تعهدات همه بازیکنان چه داخلی و چه خارجی را پرداخت کرده‌اند، به ویژه لوکادیا که چند روز زودتر از موعد قسط آخرش، پول گرفت و اصلاً هیچ بحث مالی نداشت و همه امکانات در اختیارش بود. حتی برای اسکان او هم چون گفته بود در هتل راحت‌تر است ما خواسته او را تأمین کرده بودیم.

خبیری در پاسخ به طرح این موضوع که گفته می‌شود لوکادیا پنجشنبه به ایران برمی‌گردد، خاطر نشان کرد: من هم از برخی از مدیران باشگاه که در این مورد توضیحاتی گرفتم، همین موضوع را گفتند و ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی بیفتد. پرسپولیس به راهش ادامه خواهد داد. لوکادیا کیفیت خوبی داشت و عصای دست کادر فنی بود و نباید به همین راحتی از او بگذریم. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که «چه زمانی از رفتن لوکادیا مطلع شدید؟»، تصریح کرد: همه واقعیت همان چیزی است که در اطلاعیه روابط‌ عمومی باشگاه آمده و توضیحات ارائه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این بازیکن با این کارش که عملا پرسپولیس را در بدترین موقعیت تنها گذاشت حتی اگر برگشت دیگر حق بازی ندارد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر