بازدید 4812

تساوی دربی۹۹ در نیمه اول با سر گلزن جام‌جهانی!

کد خبر: ۱۱۵۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 20 December 2022

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:35 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی با سوت محمدحسین زاهدی‌فرد آغاز شد که نیمه اول با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، سعید مهری، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و امید عالیشاه.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

دقیقه 7: ارسال بازیکنان استقلال روی دروازه پرسپولیس روی بهم ریختگی مدافعان سرخپوش به محمد محبی رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 16: ارسال دقیق مهدی ترابی روی یک ضربه ایستگاهی را گولسیانی به خوبی با یک ضربه سر دقیق به گل اول پرسپولیس در این بازی تبدیل کرد.

دقیقه 19: سعید مهری به دلیل خطا شدید روی بازیکن پرسپولیس اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 20: ضربه خطرناک ترابی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت. در این صحنه امید عالیشاه با ارسال تند و تیز توپ را به صورت زمینی روی دروازه استقلال فرستاد و ترابی با یک تکل بلند قصد باز کردن دروازه آبی پوشان را داشت که توپ با اختلاف بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 23: ارسال جعفر سلمانی را مدافعان پرسپولیس قبل از اینکه توپ به ارسلان مطهری برسد برگشت دادند.

دقیقه 28: ارسال خوب صالح حردانی با ضربه سر شیرجه‌ای ارسلان مطهری از داخل محوطه جریمه همراه شد که این موقعیت با بی‌دقتی مهاجم استقلال به هدر رفت.

دقیقه 30:همکاری بازیکنان استقلال روی یک ضربه کرنر این تیم را به گل مساوی رساند. در این صحنه پاس محبی به جعفر سلمانی و ارسال دقیق این بازیکن روی دروازه پرسپولیس را روزبه چشمی با یک ضربه سر خوب وارد دروازه بیرانوند کرد.

دقیقه 38: فرصت خوب گلزنی استقلالی ها را علیرضا بیرانوند با یک عکس‌العمل خوب در موقعیت تک به تک از ارسلان مطهری گرفت.

دقیقه 41: پاس خوب میلاد سرلک به محوطه جریمه و ضربه کامیابی‌نیا را سیدحسین حسینی با یک واکنش خوب در اختیار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار