بازدید 9418
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران :

الان جنگی جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست / در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند

از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 19 December 2022

جنگی الان جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست / در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند

 

تابناک _ همایش بزرگداشت شهدای جهادگر با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران و جمعی از خانواده شهدا و جهادگران برگزار شد.

سردار فدوی، دقایقی در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: ما جبهه حقی هستیم که وقتی اراده کردیم کاری انجام دهیم خداوند به ما کمک کرد. نتیجه با خدا بود و بندگان خدا موظف به انجام وظیفه بودند.

وی گفت: در وعده خدا تخلف نیست و حق است. اما شروطی دارد که انجامش بر عهده بندگان خداست. چند وقت دیگر ۴۴ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم؛ آیا این سخن در این ۴۴ سال پیدا نبوده است؟

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.

وی ادامه داد: اما نتایج این جنگ دائمی چطور بوده؟ آیا یک پیروزی برای آمریکا داشته است؟ که اگر داشت با رسانه‌هایشان گوش جهان را کر کرده بودند. کما اینکه در این مدت اخیر، شاهد فعالیت‌های آنها بوده‌ایم که با گوش و چشم مخاطب خود چه کرده‌اند.

اما چرا اینگونه بوده؟ از لحاظ مادی آنها جلوترند اما خدا خیلی واضح فرموده: وقتی شما جبهه حق هستید من کنار شما هستم و همواره حزب خدا پیروز است. پس ما باید حواسمان باشد، تکالیف‌مان را درست انجام دهیم و در جبهه خدا باشیم.

وی گفت: تکلیف چیزی است که بین خدا و بندگانش مشخص شده و جنسش با شغل و مأموریت فرق دارد. اگر هم قاعده رعایت نشود، خدا با هیچ کس قوم و خویش نیست. همانطور که در جنگ حنین مسلمانان شکست خوردند، چون دستور خدا و پیامبر (ص) را گوش نکردند. قانون همین است و خدا به خودش مؤمن است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران بیان داشت: این به آن معناست که در این ۴۴ سال همه ارکان نظام به تکالیف خدا عمل کردند که چنین نتایجی رقم خورده و الان سربلند ایستاده‌ایم. دشمنان ما ابراز نگرانی کرده‌اند که تأثیرات جمهوری اسلامی خیلی فراگیر و ایران وارد همه حیات خلوت‌های ما شده است.

وی ادامه داد: جهادی کار کردن شکلش با فعالیت‌های دیگر متفاوت است. مثلاً خدای نکرده بگویند امشب تعدادی از بندگان خدا دچار آسیب شده‌اند، جهادی‌ها شش دانگ می‌روند پای کار با همه توانمندی‌های خود. پس شما موظف هستید توانمندی‌ خود را بالا ببرید.

سردار فدوی بیان داشت: اگر شما جهادی‌ها اعتقاد داشته باشید که همه توانمندی خود را به کار برده‌اید طرف دیگر وعده خداست که تخلفی ندارد.

وی ادامه داد: دشمنان در داخل و خارج کشور نیرو فراوان دارند. هر کسی تلاش کند نتیجه کارش را می‌بیند. حتی دشمنان که امروز در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بنای جهاد را ولی خدا، امام خمینی (ره) گذاشتند و خدا به کلام ولی خود اثر وضعی می‌دهد؛ مثل سپاه که امروز موفقیت‌های زیادی دارد و این اثر وضعی کلام امام است که سپاه را هم بنیان نهادند. سپاه در همه ابعاد جلو رفته است مانند: قرارگاه خاتم، قرارگاه امام حسن (ع) و … .

وی بیان داشت: اکنون بنادر مهم در جنوب کشور، ساخت مجموعه‌های سپاه است و بیش از دو‌هزار مجموعه جهادی وجود دارد که از فعالیت‌های آنها آب‌رسانی به روستاهای محروم است. این فعالیت‌ها اول هم به خود کسانی می‌رسد که برای خدا کار می‌کنند و ما باید همواره به دنبال کارهای جهادی بیشتری باشیم. اگر کسی برای خدا کار می‌کند سر سوزنی نباید کم بگذارد.

وی ادامه داد: هم اکنون جنگی جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست. در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند. این خباثت از شیطان است و آمریکایی‌ها از او تبعیت می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این جنگ، جهاد خانم‌هاست؛ زن‌هایی که اگر بخواهند کاری انجام دهند به درستی به سرانجام خواهند رساند؛ جنگی که بسیار بد و سخت هم هست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۵
فعلا جنگی که در جریان هست جنگ قیمت خانه هست امروز در دیوار یک قیمت فردا قیمتی بیشتر خانه برای این مردم دست نیافتنی شده با این قیمت های خانه و خودرو
چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو
فقط یه آمار ساده میدیم که آقایون به جای پرداختن به انتزاعیات به اجتماعیات بپردازند که ریشه دردها اونجاست بی ارزش شدن پول ملی سال قبل با پول پایان خدمت یک فرهنگی بازنشسته میشد یه خودرو پژو خریداری کرد الان که اون پول پرداخت شده نصف قیمت همان است یعنی در یک سال ارزش پول نصف شده سی سال زحمت برای هیچ
سکه ۱۹ میلیون تومان سکه ای که سال ۹۶ بوده یک میلیون تومان سکه طلا معتبرترین کالای بازار ایران است و واحد اندازه گیری هر چیز است زیرا استهلاک خودرو و خانه را ندارد وقتی در ۵ سال ۱۹ برابر شده یعنی همه قیمت ها ۱۹ برابر شده
ما که وجود دشمنی را در خارج از مرزهامان احساس نمیکنیم
طوری عرصه بر مردم تنگ شده که هیچ کس نمیداند باید از کدام طرف برود واقعا قشر فقیر در گرداب زندگی اسیر شدند ولی اینها به جای پرداختن و نجات دادن آنها از گرداب مشکلات به چیزهایی میپردازند که شاید الویت دهم جامعه نباشد
مردم کار میخواهند زندگی میخواهند آرامش و یه زندگی نرمال میخواهند در جامعه کسانی هم هستند که مایلند طور دیگر و سبک دیگری زندگی کنند این مسائل فرهنگی وقتی حل میشوند که اقتصاد درست بشود از قطر یاد بگیرید یک کشور مسلمان آن هم مسلمان خلیجی نه لبنان یا مصر قطر با یه بافت کاملا سنتی پذیرای دو میلیون توریست خارجی از تمام دنیا بود آمدند و رفتند و آب از آب تکان نخورد مرحبا به قطر مرحبا به شیخ تمیم
زنان را مانند چند دهه قبل برگردانید به خانه مشکلات اجتماعی و خانوادگی بیشترش حل می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
وقتی تو قرن اشتباهی دنیا اومدی میشه این
تقصیر تو نیست تقصبر زمانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
بابا عقل کل . شماحق توهین ندارید یادت باشه . تربیت خانوادگیت رو اینجابه رخ نکش لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
به عقب برنخواهیم گشت، این رو هر روز چند بار برای خودت تکرار کن.
آزادی در مقوله حجاب یعنی ؛
هر کی خواست روسری بندازه روی سرش هر کی هم نخواست نندازه روی سرش .
الان ؟
اینقدر دشمن دشمن نکنید
ما دشمن خارجی را لمس و احساس نمیکنین
دشمنان ابتدا موضوع حجاب را سعی کردند زیر سوال ببرند و فکر می کردند که در شرایط و جو روانی که بوجود می آورند بسیاری از زنان از موضوع بی حجابی استقبال می کنند اما در کمال تعجب و ناباوریشان دیدند اکثریت قاطع زنان ایرانی با اختیار حجاب و عفاف را حفظ کردند

.چون این ها بیشتر از ایرانیان ضد انقلاب ، رفته به خارج ، مشورت می گیرند که آن ها تحلیل درستی از واقعیت جامعه ایران اسلامی ندارند و خواسته های خودشان را خواسته 84 میلیون ایرانی فرض می کنند .
دشمن به دست آوردهای عظیم علمی ما که در هیچ کتابی هم نیست ، مانند مستعان ، حسادت میکند و دنبال ضربه زدن به این دست آوردهاست
جنگی که الان برای ما جاری است خط مقدمش چین است که میگوید ۳ تا جزیره ایرانی متعلق به اماراته !!!
ما که جنگی نمیبینیم .
همه چیز آرومه و مردم با حجاب و کم حجاب همه به خوبی و آسایش دارن در کنار هم زندگی میکنن به خوبی و خوشی
کاش خدا وضع اقتصادی مارا هم مد نظر قرار می داد.
به غیر از دشمن یه ذره هم به فکر معیشت مردم باشید
رشد اقتصادی ایران در ۱۰ سال اخیر بدترین در تمام منطقه بوده است.
زیرساخت های ایران دیگر جواب نمی دهند.
کشورهای همسایه در حال تخلیه میدان های گازی و نفتی مشترک هستن از طریق قرارداد با بهترین شرکت های اروپایی.
فرار مغزها در ایران به رکوردی بی سابقه رسیده و ایران رو به یکی از سه کشور اول جهان در این شکست تبدیل کرده.
سردار بازم بگم؟
راستی !
چ خبر از گشت ارشاد ؟!
آقا بخدا جنگ نیست. بی سوادی و رانت مدیران رو به دشمن ربط ندید. مشکل مسئولین هستند.
حجاب زمانی ارزش است که اختیاری باشد نه از روی اجبار
یکی گفته بود ایران منشا علم کوانتوم هست؟ کی بود؟ XD
مشکل کشور تورم گرانی است ثروت کشور در دست یک عده جمع شده آست است این ثروت باید در تولید بکار برده شود جوانان بکار تولیدی مشغول شوند
رسایی گفت 150 نفر بیشتر نیستن؛ اینهمه مشکلات بخاطر 150 نفر؟
واقعا همين طور است خدا اين خانم ها را زنده نگهدارد انشااله
برادر
گوش کن اوضاع اقتصادی و گرانی و بیکاری بیداد می کن.
دشمن و بی حجابی و هجمه ها کیلو چند و به چه درد می خورد
چرا فکر می کنید مشکل مردم حجاب است ودر اثر تبلیغات دشمن بوجود آمده یا فکر می کنید با دامن زدن به مشکل حجاب مردم دلار ۴۰ هزار تومانی را فراموش می کنند؟؟؟؟
سردار جان اون کسانی که سه روز قبل ریزش بورس در تابستان ۹۹ حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان از بورس خارج کردند و خانواده های بسیاری را که به نظام اعتماد کرده بودند را به خاک سیاه نشاندند را چرا دستگیر و محاکمه نمی کنید ؟
همه در مبارزات انتخاباتی گفتند که این افراد را می شناسند
حتی محسن رضایی گفت لیست این افراد را داره !
چی شد ؟
برای زمین زدن روحانی این کار کثیف را انجام دادن و حاکمیت سکوت کرد
الان روحانی کجاست ؟
چرا پول مردم برنمی گرده ؟
بعضی وقتا مسئولین سکوت کنند مگه چی میشه ؟ هان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقای عزیز بی خیال اقتصاد مملکت به نقطه فلاکت رسیده!مردم نون ندارن بخورن شما از ار مانها و دشمن هی میگویید.اول مردم را سیر کنید و بعد ببینید کی معترض خواهد بود.فقر و بیکاری بیداد میکند دنبال راه حل این موارد باشید.شکم گرسنه و شرمساری نزد زن وبچه ارمان نمیفهمه برادر.
یک نشانی بدهم از اینکه چه زمانی مشکلات جامعه قرار است حل بشود ؟
هر وقت غیر قابل انتشارها انتشار پیدا کرد.
از آن زمان ، حل مشکلات شروع می شود .
مطمئن باشید
تابناک منظور از غیر قابل انتشار یعنی چی؟ شفاف برای کاربران توضیح دهید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر