بازدید 7829
۳

واکنش یحیی به جدایی ناگهانی لوکادیا از پرسپولیس!

کد خبر: ۱۱۵۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 19 December 2022
 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از دو ماه خوشحالم در خدمت شما هستم. در این مدت شاهد اتفاقات تلخ و دردناک بودیم و جا دارد به خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، تسلیت بگویم. بازی مهمی را در پیش داریم. دربی است و حساسیت‌های خودش را دارد و می‌دانیم مردم چقدر روی این بازی حساس و پیگیر هستند. قطعا با آمادگی کامل و تمام قوا وارد میدان خواهیم شد.
واکنش یحیی به جدایی ناگهانی لوکادیا از پرسپولیس!

شخصاً احترام زیادی برای استقلال قائلم
وی در ادامه افزود: با رقیبی دیرینه بازی داریم که شخصاً احترام زیادی برای آن قائلم. این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم، هر چند در این مدت اتفاقات عجیب و غریبی افتاد. در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. چیزی که برای ما مهم است، گرفتن سه امتیاز است. هر تیمی تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم تا هوادارانی که از تلویزیون بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

لوکادیا سرحال و پیگیر دربی بود اما نمی‌دانم چرا رفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به رفتن ناگهانی لوکادیا و شایعه بی‌انگیزگی این بازیکن در تمرینات گفت: اتفاقاً در آخرین تمرینی که حضور داشت، خیلی سرحال بود و پیگیر دربی. فیلم یکی از دربی‌ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای دربی تمرکز کرده بود. واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود. هنوز خودم هنگ کرده‌ام که دلیل این کار و تصمیمش چه بوده است. خودم نمی‌توانم خبری درباره این موضوع بدهم و کاری که می‌توانم انجام دهم فراموش کردن این مسئله است و باید به بازیکنان روحیه بدهم تا با جان و دل بازی کنند. قطعاً بازیکنان جایگرین با تمام وجود برابر استقلال بازی خواهند کرد.

فوتبال ما مشکلات زیرساختی زیادی دارد و نمی‌توان انتظار بیشتری داشت
گل‌محمدی راجع به عدم حضور تماشاگران در دربی به بهانه آلودگی هوا خاطر نشان کرد: فوتبال ما مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر را دیدید که جام جهانی را بدون کوچک‌ترین مشکل برگزار کرد و دارای استادیوم‌های پیشرفته بود؟ نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنیم، ولی اگر با کشورهایی مثل چین، ژاپن، کره جنوبی و ... مقایسه کنیم از نظر ساختاری عقب هستیم. ما بزرگ‌ترین دربی را داریم که یکی از 10 دربی بزرگ دنیاست، ولی چند روز قبل نمی‌دانستیم بازی برگزار می‌شود یا تماشاگران هستند یا نه. کل ساختار فوتبال ما همین است و نمی‌توان انتظار بیشتری داشت. هنوز لنگ زمین تمرین هستیم و تیم ملی به همراه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی که برای 50 سال پیش است، بازی می‌کنند. هیچ امکاناتی وجود ندارد و این چیزها در فوتبال ما عادی است.

مجبوریم در این هوای آلوده تمرین کنیم
وی در واکنش به اینکه اگر بحث آلودگی مطرح باشد، تیم‌ها تمرینات و بازی‌های‌شان را در این آب و هوا برگزار می‌کنند، یادآور شد: مجبوریم تمرین کنیم. شرایط بازی با تمرین متفاوت است. در بازی به همراه گرم کردن باید 160 دقیقه بازی کنید و مسابقه دهید. هیجان بازی بالاست و ضربان قلب را باید در نظر بگیرید. برخی بازیکنان با ماسک تمرین می‌کنند، ولی در شرایط بازی نمی‌توان پیشگیری کرد. روزهای زیادی را با این شرایط جوی خواهیم داشت. اصلاً اینکه چرا شرایط جوی اینطور است بحث دیگر است و بخواهیم صحبت کنیم می‌گویند وارد حاشیه شده‌اند.

هیچ فعالیتی در توئیتر ندارم و حتی پیج اینستاگرام من بسته است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا اکانتی در توئیتر دارد یا نه، تصریح کرد: تا حالا وارد توئیتر نشده‌ام و این اکانتی که به اسم من جعل شده، فیک است و اینکه تیک آبی گرفته است، عجیب است و باید از ایلان ماسک سؤال بپرسید! هیچ فعالیتی در توئیتر ندارم و حتی پیج اینستاگرام من بسته است. تعجب می‌کنم چطور این اکانت توئیتری تیک آبی گرفته است!

دیاباته حداقل دو سه هفته دیگر کار دارد
گل‌محمدی درباره شایعه درخواست شیخ دیاباته برای ترک ایران اظهار داشت: خیر، بحث مصدومیت است و به دربی هم نمی‌رسد. او حداقل دو سه هفته دیگر کار دارد.

مشکل خاصی برای امضای قرارداد با آل‌کثیر وجود ندارد
«بازیکنان پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر به دلیل پرداخت نشدن پول اعتصاب کردند، اردوی خارج از کشور پرسپولیس لغو شد و ظاهراً باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر ندارد.»، وی در واکنش به طرح این مسائل گفت: مشکلاتی که گفتید، وجود دارد. چند تمرین را در اوج دوران آماده‌سازی از دست دادیم و اردوی‌مان لغو شد. سعی کردیم برنامه‌ریزی کنیم و با آمادگی وارد مسابقات شویم. درباره عیسی با خود او و باشگاه صحبت کردم. فقط بحث توافق بین آل‌کثیر و باشگاه است و مشکل خاصی برای بستن قرارداد با او وجود ندارد و فکر کنم در این هفته یکی دو جلسه با این بازیکن داشته باشیم.

قبل از جام جهانی در دربی بازی می‌کردیم بهتر بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این سؤال روبه‌رو شد که آیا دوست داشتید قبل از تعطیلات با استقلال بازی کنید یا الان، اظهار داشت: اینکه این روزها را پیش‌بینی کنیم، برای‌مان مقدور نبود. قطعاً قبل از حضور تیم ملی در جام جهانی در دربی بازی می‌کردیم، بهتر بود چون در مسابقات بودیم و ریتم خوبی داشتیم، اما نمی‌توانیم به اتفاقاتی که در گذشته افتاده است، آن فکر کنیم. چیزی که برای‌مان اهمیت دارد، دیدار فرداست و بازیکنان انگیزه خوبی در این چند وقت نشان دادند و فکر کنم با آمادگی خوبی وارد بازی شویم.

در مورد لوکادیا اطلاع دقیقی ندارم
گل‌محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود لوکادیا تا 48 ساعت آینده باید به ایران بازگردد، تأکید کرد: واقعاً اطلاع دقیقی ندارم. باشگاه در جریان است و درباره اینکه چرا رفت و چه زمانی قرار است بیاید، اطلاعی ندارم.

بیرانوند و امیری مشکلی ندارند
وی راجع به وضعیت علیرضا بیرانوند و وحید امیری برای حضور در دربی یادآور شد: بیرانوند با ماسک تمرین می‌کند و مشکلی ندارد. امیری هم از بازی‌های جام جهانی سالم آمد و مسئله‌ای نبود.

کسی نمی‌تواند ترکیب تیمش را در این شرایط مخفی نگه دارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که نگران نیست ترکیب تیمش صبح بازی به بیرون درز پیدا کند، گفت: آنقدر خبرنگاران و رسانه‌ها به همراه فضای مجازی زیاد شده‌اند که واقعاً نمی‌توانم کاری کنم ترکیب بیرون نیاید و بالاخره از یک جایی به بیرون درز می‌کند. حساسیتی روی این موضوع ندارم، ولی تا جایی که بتوانیم نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد. کار سخت است، ولی خودم را درگیر نمی‌کنم. ترکیب‌ها خیلی قابل پیش‌بینی است و فردا با تیمی بازی داریم که شاید 95 درصد ترکیب آنها را با توجه به بازی‌های گذشته داریم. بالاخره ما هم اطلاعات رقیب‌مان را می‌گیریم و شاید یک بازیکن را ندانیم. کسی نمی‌تواند ترکیب تیمش را در این شرایط مخفی نگه دارد.

امیدوارم با دوندگی و تمرکز بیشتر جای خالی لوکادیا و دیاباته را پر کنیم
گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه نبود لوکادیا و دیاباته کار او را در خط حمله سخت نمی‌کند، خاطر نشان کرد: هر دو بازیکنان اختصاصی در آن پست بودند و عملکرد خوبی هم داشتند. نبود آنها روی عملکرد ما بی‌تأثیر نیست، ولی امیدوارم با دوندگی و تمرکز بیشتر جای خالی آنها را پر کنیم. فورواردهای دیگر هم آماده هستند.

به تیمم و بازیکنانم اعتقاد دارم
وی بار دیگر با سؤال مشابهی روبه‌رو شد و اینکه پرسپولیس فاقد مهاجم تمام‌کننده برای دربی است، خاطرنشان کرد: شرایط آنطور که می‌خواستیم ممکن است پیش نرفته باشد، ولی یک تیم هستیم و تنها 11 نفر نیستیم. بازیکنانی که قرارداد دارند تمرین می‌کنند. من به تیمم و بازیکنانم اعتقاد دارم و مطمئنم با تمام وجود بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این شرایط چقدر او را یاد بازی پرسپولیس برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا می‌اندازد، گفت: آنجا هم مشکلاتی مثل مصدومیت و محرومیت برخی از بازیکنان را داشتیم. در آن دیدار عملکرد بازیکنان خوب بود. جام در دست‌مان بود و روی بی‌تجربگی از دست دادیم.

گل‌محمدی درباره بحث مشکلات مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن مالکیت مشترک تصریح کرد: سؤال‌تان مربوط به مدیران می‌شود. صحبت‌هایی که درباره ایران بود را، گفتم. مشکلات وجود دارد و یکسری امکانات باید باشد تا بتوانیم در بحث مجوز حرفه‌ای موفق عمل کنیم. این سؤال را باید از فدراسیون و مدیران باشگاه‌ها بپرسید.

متأسفم برای فوتبال ایران که این شرایط وجود دارد
وی راجع به اینکه با توجه به اتفاقات اخیر در کشور چقدر حال و هوای دربی در تمرینات تیمش وجود دارد، اظهار داشت: قطعاً حضور تماشاگران در استادیوم شور و اشتیاق بازیکنان را بیشتر می‌کند. متأسفانه این دربی هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تنها کلمه‌ای که می‌توانم بگویم، متأسفم برای فوتبال ایران که این شرایط وجود دارد.

عملکرد مربی را براساس نتایجش می‌سنجند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی قطر و بحث ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش یادآور شد: نمی‌دانم، در حال حاضر تمرکزم روی دربی است و اینکه بخواهم درباره ماندن یا رفتن کی‌روش صحبت کنم، حرفه‌ای نیست. به طور کلی باید بگویم عملکرد مربی را براساس نتایجش می‌سنجند. کارشناسان و مسئولان فدراسیون هستند و قطعاً اینها را در نظر می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
متاسف نباشید

مرد باشید بازی نکنید

هر چیزی یه تاوانی داره، مردم دارن تامان میدن شما هم جزو مردم باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
مرد دیدی سلام من را برسان
اما تا دلت بخواهد حراف غر زن زیاد است
یه متن درست بعد از این همه سال نمی تونید تو سایت بذارید!!!؟؟؟؟؟
متن بهم ریخته هست!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل