بازدید 3029

بیمه معلم و صندوق ذخیره فرهنگیان، " شرکای استراتژیک "

بیمه معلم همراه با صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از سهامداران استراتژیک، خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را در قالب طرح های مختلف تداوم بخشیده است.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ 11 December 2022

بیمه معلم و صندوق ذخیره فرهنگیان،

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، تعاملات مطلوب با سهامداران همواره در دستور کار شرکت بیمه معلم قرار داشته که در همین زمینه ارائه طرح های مختلف بیمه ای جهت خدمت رسانی به جامعه شریف فرهنگیان در دستور کار قرار دارد.

تداوم همکاری های بیمه معلم و صندوق ذخیره فرهنگیان در ارائه خدمت به بازنشستگان فرهنگی از جمله همکاری های ماندگار این دو نهاد است.

در همین زمینه طرح بیمه‌نامه مستمری ویژه بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (طرح میعاد) از خدمت رسانی مشترک بیمه معلم و صندوق ذخیره محسوب می شود.

تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای با همکاری شرکت بیمه معلم به منظور پرداخت مستمری به فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه از محل سهم‌الشرکه دارای مزایایی است که شامل مستمری مادام‌العمر، پوشش فوت، سود سالانه، پرداخت وام و... خواهد بود.

از سایر مزایای این طرح می‌توان به امکان برخورداری از مزایای بیمه درمان تکمیلی با پرداخت حق بیمه اندک و همچنین استفاده از تخفیف بیمه‌ای در رشته‌های مختلف از جمله: بیمه ثالث و بدنه خودرو وآتش سوزی و ..‌. اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل