بازدید 4994
۹
معاون رئیس جمهور در نشست دانشگاه تهران :

خزعلی: اپلیکیشن ویژه دختران را تهیه می‌کنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مناسبت روز دانشجو میهمان دانشجویان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 10 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مناسبت روز دانشجو میهمان دانشجویان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود.

انسیه خزعلی در این نشست با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه بحث جنگ شناختی کاملا مشهود است، گفت: در اتفاقات اخیر حرکتی را به نام زنان، زندگی و ازادی شروع کردند، اما در باطن علیه زنان و مخالف مشی صحیح آزادی طلبی واقعی و رسیدن به ارتقا و کمال است.در وقایع اخیر شاهد بودیم که به چه زندگی‌ها پایان داده شد و چه آزادی‌هایی با فشار و تهدید از مردم سلب شد.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دولت میخواهد برای توازن جامعه نقش‌های مختلف و جنبه‌های گوناگون حضور زنان را محقق کند تا بتواند از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زنان برای ایفای نقش‌های خانوادگی و اجتماعی کمک بگیرد.

وی با تاکید براینکه توجه به حوزه زنان از ابتدای دولت سیزدهم با جدیت در دستور کار است، ادامه داد: در سفر‌های استانی با همین نگاه تلاش کردیم اعتبارات ویژه بانوان در استان‌ها اختصاص یابد. اختصاص اعتبارات خاص در زمینه اشتغال، ورزش، بازپروری و سوادآموزی بانوان از اولیت‌های سفر‌های استانی بود و در جلسات هفتگی مجازی با مدیران استان پیشرفت مصوبات سفر‌ها پیگیری میشود.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مسائل دختران مجرد از موضوعات مهم مورد نظر معاونت است، خاطر نشان کرد: کارگروه هویت دختران از کارگروه‌های فعال معاونت است که در آن صحبت‌های دختران را میشنویم، نیاز‌های دختران را احصا کرده ایم وخبر خوش اینکه اپلیکیشن ویژه دختران در دست تهیه است.

خزعلی با اشاره به تاثیر رسانه در رقم زدن وقایع اخیر تصریح کرد: حساسیت و آگاه بودن بانوان در فضای مجازی و شناخت داشتن نسبت به وقایع منطقه و جهان بسیار ضروری است باتوجه به فریب‌های رسانه‌ای معاندان نظام، فشار دشمنان و بازی،‌های بین‌المللی که علیه دختران و زنان ایرانی اجرا می‌شود بهترین راه مقابله هوشیاری، آگاهی و حضور موثر دختران در این عرصه است.

وی با تاکید بر ضرورت پیشقدم بودن دانشجویان در شکل گیری و فعالیت تشکل‌های مردمی گفت: در بسیاری از فشار‌های بین‌الملی حضور پررنگ تشکل‌های مردمی مانند تشکل‌های دانشجویی میتواند مثمر ثمر باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۹
حتما می دهی پروژه را به آغازاده نه ؟ لطفا بازرسی حواس به این واگذاری پروژه باشد.
پاسخ ها
سیاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
این هم ایجاد اشتغال برای فرزند تازه برگشته از فرنگ
خب عزیزم ایرانو کلا بذارین واسه مردا
ما بریم شما راحت شین یهویی
کسی نظر نمیدهد!
زیرا همه چیز روشن است!
اپليكيشنها هم قرار دخترانه و پسرانه شوند؟!شما خوبيد؟!
ببخشید همشیره زاده اپ هم میفروشه یا فقط فیلتر شکن ارائه میده؟!!!
داره برای پسر اش پروژه میبافه
فیلتر شکن میخواد تا از ش استفاده بشه
مثل اينكه آقازاده از سفر برگشتن . يا پروژه قبلي آقازاده به اتمام رسيده پروژه جديدي بايد براشون تعريف بشه خدا خير به اين مادر بده ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها