بازدید 2412

ساختار شورای اطلاع‌رسانی دولت در حال اصلاح است

سخنگوی دولت گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع رسانی و حرکت تحولی در این یک سال به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی ما متوقف و ایستا نبودیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ 08 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی، امروز چهارشنبه در آیین تکریم خود و معارفه سپهر خلجی، رئیس جدید شورای اطلاع‌رسانی دولت که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به جایگاه و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در دولت، ساختار‌ی که ۲۰ سال پیش، طراحی شده است، نمی‌تواند متناسب با شرایط امروز در این جنگ ناعادلانه و مملو از کارهای غیر حقوقی و ضد حقوقی، نقش‌آفرینی کند.

سخنگوی دولت، تصریح کرد: ما برای جنگ نظامی نیز قواعد داریم، اما در جنگ رسانه‌ای، دنیای غرب و دشمنان، هیچ‌یک از اصول انسانی را رعایت نمی‌کنند و در مبارزه با جنگ تمام عیار علیه ایران، نیازمند سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتر هستیم که یکی از این تمرکزها، ساختاری است.

بهادری جهرمی، گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع‌رسانی دولت با حرکت تحولی در این یک سال، به‌طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی، ما متوقف و ایستا نبودیم.

رئیس سابق شورای اطلاع‌رسانی دولت، اظهار داشت: مسئولیت این شورا در استان‌ها به استانداران، واگذار و فرا بخشی‌ شده است.

بهادری جهرمی، تصریح کرد: یکی از اصلاحات خوب نیز تفکیک حوزه وظایف و اختیارات سخنگو از ریاست شورای اطلاع‌رسانی دولت بود.

سخنگوی دولت، گفت: با توجه به شناختی که آقای خلجی از رسانه دارد، منتظر یک تحول اساسی در این جایگاه هستیم.

گفتنی است، سپهر خلجی، رئیس جدید شورای اطلاع‌رسانی دولت، در این مراسم با حضور غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور و مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی، معارفه و از خدمات علی بهادری جهرمی، رئیس سابق این شورا، تجلیل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر