بازدید 25703

ادعای عجیب مریم رجوی درباره آلترناتیو سیاسی

گروهک منافقین با اعتراف به سازماندهی آشوب‌ها در ایران، خودش را به عنوان جایگزین جمهوری اسلامی معرفی کرد! مریم رجوی با شرکت در پارلمان ایتالیا گفت: این جنبش به ‌میزان زیادی از سازمان‌یافتگی برخوردار است که توسط سازمان مجاهدین خلق و شبکه سازمان‌ یافته کانون‌های شورشی صورت می‌گیرد. شورای ملی مقاومت ایران آلترناتیو این رژیم است. متن این بخش از صحبت‌های رجوی چند ساعت بعد از انتشار از سایت رسمی وی حذف شد. منبع: ایرنا
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 08 December 2022
تعداد بازدید : 3685
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۰
مریم قجرو یکی گردن بگیره
غلط کرد. خخخخخخخخخخخخخخ
بالاخره معلوم نشد شوهرش کجاست؟
مریم رجوی بیشرف
اينها امتحان شون رو پس دادن
و ايدولوژي شون چيزي به مراتب بدتر است
اين داره از اب گل الود ماهي ميگيره و الا مردم و معترضين هيچ تناسبي با اينها ندارن

شما هم الكي از اين جو نخواه با ژست مظلوم نمايانه
ماهي گيري كني...............................
شتر و خواب و پنبه دانه و ...، البته بلانسبت شتر. هر قدر هم که به حکومت انتقاد داشته باشیم هنوز اونقدر دچار فراموشی نشده ایم که بخواهیم تروریست‌ها و سلاخان انسانها رو الترناتیو فرض کنیم
تابناک! این پست فطرت جنایتکار را بولد نکن لطفا
این چرا نمیمیره؟
هیچکسی حق ندارد شعور مردم ایران را مصادره کند. مردم ایران باشعورترین و باهوشترین مردم جهان هستند با فاصله. نیازی به داخلی و اجنبی ندارند برای تفکر.

اینکه همچنان ریشه ی اعتراضات را در جایی خارج از کشور جستجو میکنید یعنی اینکه اصلا مطالبات مردم رو حتی گوش هم نداده اید چه اینکه بخواهد متوجه شوید!!
این غربی ها چقدر احمف و نادن هستند. مجاهدین خلق منفور ترین گرو هک در نزد مردم ایران هستند کسانیکه بدتر از داعش در دهه 60 بیش از هفده آزار نفر از مردم و مسئولان کشور را شهید کردند. اینها بعد از فرار از ایران با دشمن ایرانیان (صدام تکریتی) همکار شدند و در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان ستون پنجم دشمن دستشان به خون جوانان رشید ایران آلوده شد. الان هم اکثرشون در سنین کهولت در اردوگاه آلبانی بازیچه آل سعود و سرویس های اطلاعاتی دشمنان ایران در انتظار مرگ در غربت به سر می برند.
چه غلطها!!! تروریست مزدور اجنبی پرست بیشرف
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار