بازدید 5349

پذیرش و استخدام نیرو در مقطع افسری دانشگاه پلیس

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از پذیرش نیروی محصل در مقطع افسری دانشگاه پلیس برای استخدام در مجموعه انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 07 December 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ "حسین حسینی"در تشریح این خبر گفت: برابر برنامه جذب و استخدام سال 1402 ثبت نام در مقطع افسری محصل با مدرک دیپلم و محصلین مقطع پیش دانشگاهی و سال 12 نظام جدید فقط در رشته های نظری آغاز شده و تا پایان آذرماه سال جاری انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام برای افسری محصل محدود و مهلت تمدید مجدد وجود ندارد، افزود: از آنجا که کد دانشگاه افسری پلیس از کنکور سراسری حذف شده پذیرش دانشجو صرفا از طریق آزمون اختصاصی برای علاقمندان دارای دیپلم کامل در رشته های علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی و معارف اسلامی انجام می گیرد.
رئیس هسته گزینش پلیس استان بیان کرد: برای داوطلبان شرط سنی وجود دارد و برای این رشته های تحصیلی نیز یک شرط معدل تعین شده و داوطلبین می توانند از دوازدهم تا سی ام آذر ماه با مراجعه به سایت gozinesh.police.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند که پس از ارزیابی شرایط فردی و اختصاصی داوطلبین و پذیرش، یک آزمون اختصاصی هم طی بهمن ماه سال جاری اخذ و تاریخ معرفی و اعزام به دانشگاه نیز متعاقب آن به داوطلبین اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل