بازدید 8823
۲

دستگیری قاتل ۵ عضو یک خانواده پس از۲۰ سال

مردی که ۲۰ سال قبل در جریان جنایتی هولناک، ۵ عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود، در شرایطی که مخفیانه به ایران بازگشته و در روستایی زندگی می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 07 December 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از همشهری ، این جنایت هولناک بهمن‌ماه سال ۸۱ در شهرستان رامسر اتفاق افتاد و در جریان آن زنی همراه با ۳ دخترش و یک جنین ۶ ماهه با ضربات چاقو به قتل رسیدند.

این جنایت در یک ویلا اتفاق افتاد و آنطور که شواهد نشان می‌داد، عامل جنایت یکی از اعضای خانواده بود. آنها اهل استان هرمزگان بودند که برای تفریح به رامسر رفته و ویلا را برای چند روز اجاره کرده بودند اما در دومین روز از اقامت‌شان این جنایت رخ داد.

از همان روز تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شد اما او به مکان نامعلومی گریخته بود و هیچ‌کس از مخفیگاهش اطلاعی نداشت. مدتی بعد کارآگاهان پلیس به اطلاعاتی دست پیدا کردند که نشان می‌داد عامل جنایت به خارج از کشور گریخته است.

با گذشت ۲۰ سال از این حادثه تلخ، مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل فراری اخیرا به کشور بازگشته و در یکی از روستاهای منطقه سیریک واقع در استان هرمزگان به‌ طور مخفیانه زندگی می‌کند. به این ترتیب او در عملیاتی ضربتی پس از ۲۰ سال فرار دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان درباره این پرونده گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان در پی دریافت دستوری از دادگاه کیفری استان هرمزگان مبنی بر قتل ۵ نفر شامل یک مادر به همراه ۳ دخترش و یک جنین ۶ ماهه در شهرستان رامسر در بهمن ماه سال ۱۳۸۱ و متواری شدن قاتل به خارج از کشور، موضوع را به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: در بررسی و تحقیقات اولیه صورت‌گرفته مشخص شد مقتولان مشکلات اخلاقی داشته‌اند و این موضوع حساسیت خانواده و اطرافیان را برانگیخته بود. طوری که آنها نقشه قتل اعضای خانواده را کشیدند. طبق این نقشه متهم اعضای خانواده را برای تفریح و گشت و گذار به رامسر برد و در آنجا آنها را به قتل رساند.

سردار جعفری ادامه داد: متهم ویلایی را در رامسر اجاره کرده بود که در روز دوم حضورشان در ۲ مرحله جداگانه با ضربات متعدد چاقو جان اعضای خانواده را گرفت و پس از مخفی کردن اجساد متواری شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل‌هایی که ۲۰ سال قبل مرتکب شده بود، اعتراف کرد و تعصبات قومی و قبیله‌ای را انگیزه‌اش از این کار اعلام کرد.

به‌ گفته وی متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
یکی از اعضای خانواده دقیقا کیه؟ پدره؟ پسره؟ برادر شوهر زنه بوده؟ کی بوده؟ جنین مال کدوم از این زنها بوده؟ یا خبر ندین یا اگر میدین ملتو گیج نکنین!
حالا خوبه بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفته وگرنه حالا حالا ها طرف داشت برا خودش می گشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر