صدای معترضین را می‌شنویم صدای اغتشاشگران را نه

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی حوادث سال جاری را در مقایسه با اتفاقات ۹۸ محدودتر و البته متفاوت‌تر دانست و گفت: ما صدای معترضین را می‌‎شنویم، اما صدای اغتشاشگران شنیده نخواهد شد، چون اساساً هدف این دو متفاوت است.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ 05 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سمیه محمودی اظهار کرد: باید با بررسی دقیق همه جوانب حوادث اخیر، در خسارت‌ها و ابعاد‎ آن، تحلیل بهتری از وضعیت به‌دست آوریم. جریان اخیر در ابعاد مختلف و در ماهیت بسیار متفاوت است، زیرا دنیای استکبار و دشمنان قسم خورده در این مسیر با تمام ابزار رسانه ای و مالی خود متحد شدند و طبق گزارشاتی که دریافت کرده‌‎ایم، به دنبال وارد کردن محموله‌های مختلف سلاح‌های سرد و گرم به قصد استفاده در اغتشاشات بوده‌اند، علی‌رغم تلاش نیروهای امنیتی برخی از این محموله‌ها به دست اغتشاش‎گران رسیده است، که نشان‌دهنده سازماندهی شدن این اغتشاشات از خارج از مرزها است.

وی گفت: البته بخش عظیمی از این مسائل با درایت نظام برطرف شده و می‌شود، اما کم‌کاری‌ها و بی‌سلیقگی‌های زیادی در عرصه فرهنگ وجود دارد، حوزه فرهنگ در کشور ما یک حوزه رها شده است که اندک کار مفید و تأثیرگذاری در این زمینه انجام شده و با توجه به مسئولیت نهادهای مختلف در این حوزه، کسی خود را موظف به پاسخگویی نمی‌داند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی مدعی باشیم، زیرا کم و کاستی‌ها و بدسلیقگی‌های زیادی در این بخش‌ها وجود داشته که بعد از سال‌ها شرایط را به وضع فعلی رسانده است.

وی با اشاره به اینکه اعتراض آنهم در چهارچوب قانون اساسی با اغتشاش متفاوت است، تأکید کرد: ما صدای معترضین را می‎شنویم، اما صدای اغتشاشگران شنیده نخواهد شد، چون اساساً هدف این دو متفاوت است.

محمودی ادامه داد: معترض خواهان تغییر در شیوه و فرآیندهای غلط و اصلاح آن هستند که اصل در کشور ما به‌عنوان یک نظام مردمی نیز برهمین است که کم و کاستی‌‎ها با شنیدن صدای مردم برطرف شود، زیرا پشتوانه نظام مردم هستند و برای حفظ اقتدار نظام، مردم باید حضور داشته باشند و چون حفظ نظام از واجبات است، با هدف حفظ پشتوانه مردمی صدای مردم شنیده خواهد شد، اما برخورد با آشوبگر و اغتشاشگری که آرامش مردم را برهم‌زده، رعب و وحشت در جامعه ایجاد می‌کند، متفاوت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان