بازدید 5468

بیش از ۷۸ درصد شهرستان‌های کشور در وضعیت «آبی» کرونایی

تغییرات رقم خورده در نقشه رنگ بندی موجب شده، شمار شهر‌هایی که در وضعیت «عادی» قرار دارند، افزایش بیابد و از ۳۳۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۵۱ شهرستان برسد و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شود؛ تغییری که موجب شده بالغ بر ۷۸ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت آبی کرونایی باشند.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ 02 December 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته به‌روز شد تا باز هم بر وسعت رنگ آبی افزوده شود؛ اتفاقی به غایت خوشایند.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تداوم بهبود چشمگیر وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ هرچند می‌دانیم که شیوع بیماری آنفلوانزا ادامه دارد و آماری از میزان این شیوع در مناطق مختلف و حتی کل کشور در دست نیست!

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای چهارمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود و افزون بر آن، گستره رنگ نارنجی هم ثابت مانده است؛ اتفاقی خوشایند که نشان می‌دهد خطر ابتلا به کووید ۱۹ به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

بنا بر نقشه جدید که از فردا (شنبه) ۱۲ آذر ماه اعمال خواهد شد، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») مثل هفته قبل، سه شهرستان است؛ اما شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») از ۱۱۴ به ۹۴ شهرستان کاهش یافته است.

این تغییرات موجب شده که شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») افزایش بیابد و از ۳۳۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۵۱ شهرستان برسد و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شود؛ تغییری که موجب شده بالغ بر ۷۸ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت آبی کرونایی باشند.

 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان