بازدید 4974

افزایش قربانیان زمین‌لرزه اندونزی به ۳۱۰ کشته

آژانس ملی مدیریت بلایای طبیعی در اندونزی از افزایش قربانیان زمین لرزه اخیر در جنوب غرب این کشور به بیش از 300 کشته خبر می دهد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 25 November 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از بخش عربی خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، سپهبد «سوهاریانتو»، رئیس آژانس ملی مدیریت بلایای طبیعی در اندونزی بعد از ظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که شمار قربانیان زمین لرزه دوشنبه گذشته در استان جاوه غربی در جنوب غرب این کشور به 310 کشته افزایش یافته است.

سوهاریانتو در گفت و گو با خبرنگاران همچنین تاکید کرد که در نتیجه این زمین لرزه 5.6 ریشتری در منطقه «سیانجور» در جنوب غرب استان جاوه غربی، 24 تن دیگر نیز همچنان ناپدید هستند.

یادآور می شود که مقامات اندونزی پیش از این از کشته شدن 272 نفر و زخمی شدن نزدیک به 377 تن دیگر در نتیجه زمین لرزه مذکور خبر داده و تایید کرده بودند که ارتباط با شماری از افراد قطع شده در حالی که بیش از دو هزار و 300 خانه نیز یا به طور کامل تخریب شده یا این که آسیب شدیدی به آنها وارد شده است.

شایان ذکر است که اندونزی بخشی از منطقه موسوم به «حلقه آتش» در اطراف اقیانوس آرام به شمار می آید که شاهد بیشترین زمین لرزه های سطح زمین می باشد جایی که زلزله شناسان سالانه شش تا هفت هزار زمین لرزه با قدرت بیش از چهار درجه در مقیاس ریشتر را در این منطقه ثبت می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی