بازدید 5991

خرما طعم زندگیم را شیرین کرد و من را ثروتمند کرد

ایران از نظر آب و هوا دارای شرایط مطلوب برای رشد درخت خرما و کسب و کار در این زمینه است.باتوجه به مناطق مختلف انواع خرما در ایران متفاوت و متنوع است.من با ورود به این حوزه و  در نظر گرفتن روش هایی برای میلیاردر شدن در حوزه کاری خرما موفق شدم و به ثروت رسیدم.در ادامه چند نمونه از انواع خرما را بررسی میکنیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 24 November 2022

خرما خدری

بسیاری از خانواده های ایرانی خرما را بدون هسته مصرف می کنند و خرمای خدری از این قاعده مستثنی نیست خرمای شاهانی اغلب نوک باریک و کشیده است و به رنگ قهوه ای روشن می باشد و رنگهای قهوه ای تیره و کمی مایل به زرد هم در آنها دیده می شود. برای اطلاع از قیمت خرما خدری در مدل های مختلف آن تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

خرمای خدری در بخشهای مختلف ایران به نامهای دیگر هم شناخته می شوند به عنوان مثال شاونی در میناب، یا شونی در جهرم و فیروز آباد و یا حتی به نام خورک شانی در شهرهای جنوبی مانند بندر عباس و حاجی آباد خرما شاهانی و خرما کبکاب در دسته ی خرماهای مرطوب است اما به صورت نیمه مرطوب و خشک هم برداشت می شود و این خرما به دلیل شیرینی بسیار زیادی که دارد برای افزایش فشار خون بسیار مفید است.

خرما طعم زندگیم را شیرین کرد و من را ثروتمند کرد

خرما بم

یکی از شیرینی هایی که در مهمانی ها سرو می شود خرما بم بدون هسته است که بدون هسته و بیشتر اوقات مغزدار است و از ویژگی های آن مجول بودن است مجول به خرمایی می گویند که بزرگ و شیرین و با کیفیت باشد و چیزی که باعث می شود این خرما مورد توجه باشد اندازه ی بزرگ خرما است که معمولا به ۷ سانتی متر می رسد. قیمت خرما بم به اندازه و حجم آن بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. محل اصلی کشت خرما بم در جهرم و در جنوب ایران است که این خرما دارای خواص بیشماری می باشد. شاید بپرسید این خواص چیست؟ خرما بم دارای ویتامین آ، منیزیم، مواد معدنی، ب۱، ب۲، مس، منگنز می باشد و برای افراد دیابتی و کسانی که کمبود آهن دارند بسیار مناسب است زیرا این خرما بسیار خون ساز است؛ این خرما بسیار پر طرفدار بوده و کسانی که با خواص این خرما اشنایی بیشتری دارند همیشه در سبد غذایی خود این خرما را جای می دهند.

خرما طعم زندگیم را شیرین کرد و من را ثروتمند کرد

خرما پیارم

در این مطلب قصد داریم درباره خواص و قیمت خرما پیارم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با توجه خواص خرما پیارم به خواصی که خرما پیارم دارد، کسانی که از درد معده رنج می برند و نمی توانند خرما مصرف کنند این نوع خرما به علت دارا بودن فیبر زیاد برای دستگاه گوارش بسیار مفید است ودیگر خواص خرما پیارم شامل: کمک به کاهش وزن، کاهش فشار خون، درمان مشکلات تنفسی و گوارشی، پیشگیری از سرطان روده، پیشگیری از کم خونی و پیشگیری از سکته قلبی می شود؛ با خوردن خرما شاهانی سیستم ایمنی بدن خود را قوی کنید و از ورود امراض مختلف به بدن خود جلوگیری کنید.

خرما طعم زندگیم را شیرین کرد و من را ثروتمند کرد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان