بازدید 3933

با برنج ثروت در سلطه شما خواهد بود

در این مقاله قصد داریم در رابطه با کسب و کار در حوزه برنج صحبت کنیم. همانطور که می دانید برنج ایرانی جزء خوش طعم ترین انواع برنج در جهان است که طرفداران زیادی دارد و پر طرفدار بودن این محصول دلیل محکمی است که می توانید کسب و کارتان را با آن راه اندازی کنید و به ثروت برسید. در ادامه چند نوع از انواع برنج را معرفی می کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 24 November 2022

برنج گلستان ایرانی

صادرات برنج گلستان ایرانی در کشور طرفداران فراوان داشته و افراد زیادی مایل به تهیه این محصول می باشند. با این وجود در چند سال اخیر تولید برنج را در استانهای مرکزی کشور با مشکلات جدی روبرو کرده است که بر قیمت برنج گلستان ایرانی تاثیرگذار بوده و عملا این تولید در استانهایی ماندن اصفهان در حد صفر است. برای همین است که در حال حاضر ظرفیت تولید این محصول چندان بالا نیست و صادرات این محصول به بازارهای بین المللی محدود بوده است. به گونه ای که شاهد هستیم بخش اعظم تولید برنج در داخل کشور در بازارهای محلی در استانهای مختلف کشور عرضه و به مصرف می رسند.

با برنج ثروت در سلطه شما خواهد بود

برنج شمال ایران

این برنج چه از لحاظ عطر و طعم و چه از لحاظ پخت و قد کشیدن در رتبه بسیار بالاتری نسبت به سایر برنج‌های ایرانی قرار گرفته است و قیمت برنج شمال ایران بخاطر دلایلی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، منصفانه است. برنج کشت دوم فقط در استان زیبای مازندران و شهرستان‌ های فریدون کنار و بابلسر کاشته می‌شود. برنج کشت دوم به برنجی گفته می شود که بعد از برداشت کردن برنج کشت اول در مرداد ماه رشد خود را شروع می کند و تا آبان ماه به مرحله نهایی رشد و نمو خود می رسد و اماده برداشت و ارائه به بازار می شود. در این میان برنج ایران جزء نمونه های باکیفیت این محصول در سطح جهان قرار دارد همین امر باعث شده بسیاری از تجار و بازرگانان به  صادرات این محصول اقدام کنند. عراق و ترکیه از جمله کشور هایی هستند که مقصد صادرات برنج ایرانی به حساب می آیند.

با برنج ثروت در سلطه شما خواهد بود

برنج دودی دم سیاه

برنج دودی سرشار از فیبر می باشد که برای افراد دیابتی و کسانی که از کمبود انسولین در بدن خود رنج می برند می تواند عالی باشد. و همین امر باعث شده که برنج دودی پر تقاضا باشد و قیمت برنج دودی دم سیاه را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین کلسیم در بدن یکی از مهم ترین نیازهای انسان را برآورده می کند که آن نیاز به رشد و نمو استخوانها در خرد سالی و در دوره نوجوانی است و باید گفت برنج دودی یکی از منابع سرشار از کلسیم می باشد. برنج دودی دارای خواص بسیاربالایی می باشد به طوری که هر یک از خواص آن به درد قشرهای مختلفی از جامعه می خورد که اگر بخواهیم مثال بزنیم می توانیم به افراد قندی و زنان شیرده و کسانی که در غذا خوردن بی اشتها هستند اشاره کنیم.

با برنج ثروت در سلطه شما خواهد بود

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر