بازدید 4339
۴

سفر وزیر خارجه آلمان به ژنو برای رایزنی علیه ایران

سخنگوی وزیر امورخارجه آلمان در ادامه رویکرد خصمانه کشور متبوعش درقبال ایران اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با حضور در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل برای صدور قطعنامه علیه ایران تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 24 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی آنالنا بربوک وزیر امورخارجه آلمان اعلام کرد که وی در نشست روز پنج‌شنبه شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در ژنو شرکت خواهد کرد تا برای صدور قطعنامه علیه ایران اعمال فشار کند.

کریستوفر برگر، سخنگوی وزیر امورخارجه آلمان در ادامه گفت که در این نشست از دولت ایران خواسته خواهد شد به آن‌چه سرکوب و خشونت علیه مردم کشورش عنوان شده است، پایان دهد.

وی مدعی شد: هدف این است که از مقامات ایران خواسته شود تا الزامات قانونی خود در رابطه با حقوق بشر را رعایت کند و به‌ویژه به حقوق بشر زنان و دختران احترام بگذارد و از آن حمایت کند.

این دیپلمات آلمانی همچنین گفت که مقامات کشورش برای انجام تحقیقات مستقل درباره احتمال نقض حقوق بشر در ایران تلاش می‌کنند.

بنابر این گزارش، اگرچه ۴۷ کشور از اعضای سازمان ملل در نشست روز پنج‌شنبه حضور خواهند داشت، مشخص نیست که اکثریت آنها از اقدامات آلمان علیه ایران حمایت و جمهوری اسلامی ایران را محکوم کنند.

سخنگوی وزیر امورخارجه آلمان تصریح کرد: برای به دست آوردن حمایت اکثریت کار زیادی می‌بایست انجام شود و هنوز مشخص نیست که موفق می‌شویم یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
یه فکری هم برای سلاحهای آلمانی در سراسر دنیا بخصوص دست صهیونیستها بکن جناب وزیر خارجه محترم آلمان. نکنه انسانهایی که از این سلاحها علیه اونا استفاده میشن، بشر نیستند. البته این نوع نگرش کاملا به شما اروپاییها میاد
اون موقع که مواد شیمیایی جهت بمباران مردم ایران به عراق میداد حقوق بشر کجا بود
با سلام اگه قراره ایران را کشورهای مثل آلمان فرانسه اسرائیل انگلیس آمریکا تحت فشار وتحریم قرار بدن
ایران هم هر کار دلش میخواد در مورد هسته‌ای انجام میده وقانونی
نمیتوننند برای ایران پياده کنند
دولت مرکل کجا و اینها کجا. اون دولت آلمان را به اوج اقتدار رسونده اما این دولت بازیگر نقش های آمریکا و اسرائیل شده.
اون از جنگ اوکراین که کاملا تابع سیاست آمریکا شده و رشد اقتصادی کشورش را نابود کرده و این هم از ایران
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر