بازدید 1867

آمادگی پلیس راهور پایتخت برای زمستان و بارندگی

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی پلیس برای مدیریت ترافیک در فصل زمستان و شرایط بارندگی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 24 November 2022

به گزار «تابناک»، سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ برای مدیریت بهتر وضعیت ترافیک پایتخت با شروع فصل زمستان گفت: پلیس راهور با همکاری بین مناطق مختلف شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری پیش‌مقدمه‌ای برای زمستانی پربار و پربارش درنظر گرفته است. ما برای اینکه بتوانیم شرایط زمستانی پیش رو را مدیریت کرده و آسیب‌های ترافیکی را به حداقل برسانیم باید همکاری مثبت و مناسبی میان سازمان‌هایی که در این حوزه دخیل هستند ایجاد کنیم. همه دستگاه‌هایی که در این زمینه تکلیف دارند باید گرد هم بیایند و متناسب با شرایط و وظایف خود، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.

وی با اشاره به شروع اقدامات پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های مسئول در فصل زمستان گفت: چندین جلسه‌ برای هماهنگی بیشتر طرح زمستانی برگزار شده و چند روز پیش نیز با هدف گسترش نیرو در همه نقاط شهری مانوری به صورت میدانی برگزارشد. اما اصل ماجرا و کار اصلی از روزهای آینده شروع می‌شود. همه بخش‌ها باید در حوزه خود بازنگری‌ها و بیش‌بینی‌های لازم را برای فصل زمستان انجام دهند.

حمیدی با اشاره به اقدامات لازم که باید پیش از شروع فصل زمستان انجام شود اظهار کرد: بخشی از این اقدامات شامل آماده‌بودن تجهیزات زمستانه می‌شود. همچنین باید لایروبی شبکه کانال‌های شهری نیز مورد توجه قرار گیرد. حضور خودروهای امدادی برای زمان برف‌روبی و ایجاد ایستگاه‌های شن‌ونمک در نقاطی که در آن‌ها سابقه بارش برف و ایجاد مشکل وجود داشته نیز حائز اهمیت است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همکاران من در پلیس راهور نیز برای حضور با آمادگی صددرصدی تلاش می‌کنند. ما گسترش نیرو در نقاط مهم و مستعد ایجاد مشکل را تمرین کردیم تا زمستان پیش رو را با کمترین حادثه مدیریت کنیم.

وی با اشاره به شرایط خاص ترافیک شهر تهران تاکید کرد: پایتخت در شرایط عادی ترافیک سنگینی دارد و شبکه معابر آن درگیر است و با یک بارندگی ساده وضعیت آن بحرانی خواهد شد. آمادگی صددرصدی، تنها می‌تواند از شدت بحران بکاهد. بحث اصلی همراهی مردم برای کاهش سفرهای ضروری و فعالسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است. مجموع این عوامل دست به دست هم می‌دهند و در شرایط بحرانی وضعیت بهتری برای ما ایجاد خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر