بازدید 3532

از گزینه‌های جانشینی رستم قاسمی تا دلیل استعفا

پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ 23 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با آرزوی شفای عاجل برای «رستم قاسمی» وزیر پیشین راه و شهرسازی، درباره احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه گفت: بحث معرفی آقای بذرپاش هم در دولت مطرح است اما این موضوع زمانی قطعی می‌شود که رئیس‌جمهور نامه معرفی وزیر پیشنهادی را به مجلس ارسال کند تا تکلیف این وزارتخانه معلوم شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: آقای افندی‌زاده هم که به‌عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است، اشراف کافی به کار دارد.

در همین رابطه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به استعفای وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در جلسه امروز هیات دولت با توجه استعفای اخیر آقای دکتر قاسمی به دلیل تشدید بیماری ، آقای دکتر افندی‌زادی به عنوان سرپرست وزارت خانه حضور داشتند. از زحمات یکساله آقای قاسمی تشکر می‌کنیم. آروزی موفقیت برای دوره سرپرستی آقای افندی داریم.

وی افزود: رئیس جمهور و اعضای دولت از زحمات آقای قاسمی تقدیر کردند و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این بزگوار داشتند. مجلس در تعطیلات هفتگی خودش به سر می‌برد و به محض آغاز فعالیتش در هفته آتی وزیر پیشنهادی وزارت راه از سوی دولت به مجلس معرفی خواهد شد.

گفتنی است؛ رئیس‌جمهور یکم آذر ماه، ضمن موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری‌اش، «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل این وزارتخانه را به‌عنوان سرپرست وزارت راه منصوب کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر