بازدید 14324

پای کولینا به ماجرای بازی ایران-انگلیس باز شد

وقت های اضافه زیاد در بازی ایران و انگلیس باعث شد تا هواداران و کارشناسان فوتبال به فیفا انتقاد کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 22 November 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از  همشهری آنلاین، تیم ملی کشورمان شب گذشته در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.

در این بازی یکی از اتفاقات عجیب تاریخ جام جهانی رخ داد. به دلیل مصدومیت شدید بیرانوند دروازه بان ایران در دو نیمه بازی حدود به ۳۰ دقیقه وقت اضافه گرفته شد. در ۴ بازی ابتدایی جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از ۶۰ دقیقه وقت اضافه از سوی داوران زمین گرفته شده که جنجالی ترین آن در بازی ایران و انگلیس بود.

وقت های اضافه زیاد باعث شد تا هواداران و کارشناسان فوتبال به فیفا انتقاد کنند. در همین رابطه پیرلوئیجی کولینا داور سرشناس ایتالیایی و رئیس کمیته داوران فیفا به این جنجال ها ورود کرد و گفت: به همه می گویم وقتی داور چهارم با تابلویش وقت های اضافه ۸ تا ۹ دقیقه را نشان می دهد، تعجب نکنید. اگر می خواهید فوتبال بیشتری را تماشا کنید ما به چنین وقت های اضافه نیاز داریم.

رئیس کمیته داوران فیفا به جنجال بازی ایران و انگلیس این طور واکنش نشان داد و گفت: بعضی وقت ها مثل بازی ایران و انگلیس مصدومیت های شدید باعث می شود تا وقت های اضافه بیش از ۱۰ دقیقه باشند اما هدف اصلی این که وقت های تلف شده بازی به هدر نرود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر