بازدید 4255

مصدومیت شدید بیرانوند سوژه اول رسانه‌های انگلیس

کد خبر: ۱۱۵۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 22 November 2022

تیم ملی فوتبال ایران در حالی شب گذشته (دوشنبه) در اولین بازی خود در گروه B جام جهانی 2022 قطر مقابل انگلیس تن به شکست 6 بر 2 داد که تیم ملی بزرگترین ضربه را در همان آغاز بازی با مصدومیت علیرضا بیرانوند خورد. در دقیقه 10 این بازی، دروازه‌بان شماره «یک» تیم ملی ایران با سیدمجید حسینی برخورد بدی داشت که منجر به آسیب دیدنش از ناحیه بینی شد. پس از درمان اولیه او توسط کادرپزشکی تیم ایران و تعویض پیراهن خونینش، بیرانوند با وجود احتمال ضربه مغزی شدنش به بازی ادامه داد، اما مصدومیت او به قدری جدی بود که کارلوس کی‌روش سرانجام مجبور شد علیرضا را در دقیقه 20 از بازی بیرون بکشد و سیدحسین حسینی را روانه زمین کند.

مارتین تایلر مفسر و گزارشگر سرشناس فوتبال انگلیس پس از اینکه دروازه‌بان مصدوم تیم ملی با تعویض پیراهنش به بازی بازگشت و چند دقیقه بعد هم مجبور به ترک زمین شد، گفت: «عقل سلیم غالب شد! مطمئناً این حرکت او شجاعت بود اما ... ! می‌توانستیم خیلی زودتر به این نقطه (تعویض زودهنگام‌تر بیرانوند) برسیم اما غرور ورزشکاران حرفه‌ای را هم می‌دانیم. او واقعاً می‌خواست به بازی ادامه دهد».

کاترین باته خبرنگار فوتبال زنان سایت «دیلی‌میل» انگلیس هم در این باره اظهار داشت: «نمی‌توان باور کرد که به علیرضا بیرانوند اجازه ادامه کار داده شد. این کار خیلی خطرناکی بود».

دیوید میلر هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایرلند که سابقه بازی در تیم‌های ساندرلند و هال‌سیتی را در کارنامه‌اش دارد، اظهار داشت: «پس از آن برخورد به هیچ‌وجه نباید اجازه داده می‌شد که بیرانوند به بازی ادامه دهد و همان اول باید او را از زمین خارج می‌کردند».

جرمین جناس هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و تاتنهام نیز با انتقاد از کادر فنی ایران بابت نگه داشتن بیرانوند در زمین با وجود این مصدومیت جدی‌، خاطرنشان کرد: «این واقعاً غیرقابل قبول بود!».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر