بازدید 6977
۹

تکذیب ساخت مسکن ملی متری ۸ میلیون تومان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع واحدهای نهضت ملی مسکن براساس شاخص تعدیل ۱۴۰۰ ،۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 22 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جعفری گفت: نرخ تمام شده هر متر مربع واحد نهضت ملی مسکن ۸ میلیون تومان نیست و همچنین عددی در حال حاضر برای ساخت این واحدها در شهرهای مختلف وجود ندارد و مستند نیست.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هم اکنون قیمت ساخت هر متر واحدهای نهضت ملی مسکن که براساس شاخص های تعدیل در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان تمام می شود.

او می گوید: هرچقدر عدد قمیت ساخت افزایش یابد، فشار این افزایش بر متقاضی است و با توجه به آنکه در اجرای این پروژه ها از پیمانکاران دارای رتبه یک استفاده می شود، بنابراین در حوزه بحث مدیریت مصالح ساختمانی و همچنین تامین تجهیزات اعلام شده با حداقل قیمت تمام شود تا به متقاضیان فشار نیاید.

جعفری گفت: در اجرای این پروژه سعی شده کیفیت ساخت واحدهای مسکونی به هیچ عنوان کاهش نیابد و با بهترین کیفیت و مصالح ساختمانی این پروژه ها اجرا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹
4تومن بود که. تومنطقه مابا 6تومن کاخ تحویلت میدن کاش همون زمین مجانی بدن خودمون درست کنیم
هر متر مسکن حداقل ۵۰ کیلو اهن الات نیاز دارد کخ فقط همین یک قلم میسه متری یک میلیون تومان
هروقت ساخت تموم شد قیمت بزار.خخخخخخخخخخخخ
الان خیلیا مسکن ملی ثبت نام کردن چرا با خبرای غلط باعث تشویش اذهان عمومی میشن؟؟؟؟؟ واینکه دولت نمیتونه مصالحو باقیمت پایینتر وارد کنه؟؟؟ یا حتی کارگرای چینی بیاره؟؟؟؟؟
همین شایعات پیشین باعث میشه ی مرتبه قیمت‌ها افزایش پیدا کنه
مثل خودرو و روغن ووو هنوزم تجربه نشده واقعا جای تاسف داره
شما مسکن کاغذیش رو نمی تونید بسازید
بیا مسکن ملی دماوند به ما گفتن متری 10 میلیون هر 2 ماه 90 میلیون پرداخت کنیم یک میلیارد هم تموم میشه 3 یال دیگه تحویله تازه قیمت قطعی نیست
اگه بیشتر گرفتن کجا میشه برسی کرد
به نظر شما من واریزی انجام بدم لطفا راهنمایی کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل