بازدید 24791
۸

اتحاد مثال‌زدنی هواداران ایرانی با هر سلیقه از تیم ملی + ویدیوهای اختصاصی

هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اتحادی مثال زدنی با هر سلیقه و نگاه به سمت استادیوم الخلیفه قطر حرکت کردند و موجی عظیم را برای حمایت از یوزهای ایرانی در مقابل تیم فوتبال انگلیس شکل دادند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 21 November 2022

تعداد بازدید : 15727

تابناک ورزشی ـ قطر : هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اتحادی مثال زدنی با هر سلیقه و نگاه به سمت استادیوم الخلیفه قطر حرکت کردند و موجی عظیم را برای حمایت از یوزهای ایرانی در مقابل تیم فوتبال انگلیس شکل دادند.

بر اساس ارزیابی‌های میدانی، تعداد طرفداران ایران بیش از حریف است، درحالی که در خبرها، تعداد بلیت‌های خریداری شده از سوی مشوقان حریف بیشتر از کشورمان اعلام شده بود.

ایستگاه مترو اسپورت سیتی شهر دوحه محل زورآزمایی هواداران دو تیم ایران و انگلستان شد و با توجه به جمعیت عظیم و پرشور ایرانی‌ها، نتیجه این زورآزمایی مشخص بود و این وضعیت به سکوهای ورزشگاه اختصاص انتقال خواهد یافت. هواداران در دسته های هزاران نفری، پس از رسیدن به ایستگاه منتهی به ورزشگاه خلیفه کری خوانی و شعار را شروع کردند.

در شعار هواداران دو تیم به خصوص ایرانی ها هیچ شعار غیر فوتبالی و غیرورزشی شنیده نشد و هیچ علامت، نام و تصویر و پرچمی غیر از پرچم و شعارهای ورزشی هواداران ایرانی به نمایش در نیامد. پرچم ایران همچون گذشته نشانه شناسایی و اتحاد طرفداران ایران بود.

در چارچوب دیدار‌های دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، بازی ایران و انگلیس امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۸
طبق گفته رییس فدراسیون کلا 600 نفر تماشاگر خواهیم داشت
اتحاد مخصوصا تو قسمت سرود ملی مثال زدنی بود
جداً؟
خداروشکر اه اسکوچیچ گرفته شد
ایکاش دیروز بعداز باخت دوبر صفر قطر وتحقیر وتمسخر این تیم فکر ابروریزی امروز را هم میکردید
خودتون این حرفارو باور میکنید ؟؟!! تو هیچ دروه ای ایران اینطور افتضاح بازی نکرده بود ، سابقه نداشت تو جام جهانی تو همون نیمه اول ایران سه گل بخوره ، تو بازی‌های قبلی حتی اگر ایران می باخت هم بازی خوبی از خودش به نمایش میذاشت ، مردم برای باخت تیم هم می ریختن تو خیابون واز تیم حمایت میکردن ، ولی الان چطور ؟ یه نگاه به سطح جامعه بندازید ! کار اونقدر بیخ پیدا کرده که بعضیا تو ابن بازی طرفدار انگلیس بودن
تيمي كه سرود ملي نمي خونه بي هويته
همون بهتر كه ببازه!!!
تابناك چقدر نگران پرچم و علامتي
از فوتبال لذت ببر عزيزم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار