بازدید 9939
«جام جهانی فوتبال» و «آلودگی هوا» دست در دست هم

فردا دانشگاه‌های کل کشور ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند/ تعطیلی مهد‌های کودک و غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی تهران

فردا عصر و در چارچوب رقابت‌های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولتمردان با تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت‌ترین روز‌های آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند!
کد خبر: ۱۱۵۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 20 November 2022

فردا دانشگاه‌های کل کشور ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند/ تعطیلی مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی و غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی تهرانشروع «جام جهانی فوتبال»  و شدت گرفتن آلودگی هوا در تهران، مسئولان را مجاب به تصمیم گیری های در حوزه آموزش در کشورمان کرد.

به گزارش «تابناک»، فردا عصر و در چارچوب رقابت‌های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولتمردان با تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت‌ترین روز‌های آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند!

آن گونه که قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داده، کلاس‌ها و بخش‌های اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، فردا دوشنبه از ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند؛ تصمیمی که به تاکید وی در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم گرفته شده تا دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فرصت دیدن این رقابت را به دست آورند.

فردا دانشگاه‌های کل کشور ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند/ تعطیلی مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی و غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی تهران

این در حالی است که بر اساس ارزیابی های هواشناسی و محیط زیستی، آلودگی هوا در برخی شهرها به شدت اوج گرفته و در نتیجه هشدار وضعیت نارنجی در برخی مناطق کشور مانند خوزستان، اصفهان و تهران صادر شده است؛ وضعیتی که در تهران به برگزاری نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا هم منجر شده و تصمیمات ویژه را در پی داشته است.

آن گونه که عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این باره گفته، فردا، دوشنبه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل خواهند بود و مدارس در مقطع ابتدایی غیرحضوری و مجازی دایر خواهد شد. منع فعالیت‌های ورزشی در فضا‌های باز و توقف فروش مجوز روزانه طرح ترافیک تا روز چهارشنبه از دیگر تصمیمات شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
عجب اتفاق مهمی !!!!
پیشنهاد من اینه که کل ایران را تا پایان جام جهانی تعطیل کنیم !!!
انصافا" عاشق این دولتمردان هستم که در مواقع ویژه میتونن اتخاذ تصمیم ویژه داشته باشن....خواهشا" چطور تونستن؟؟؟!!!!!!!!!!!!! بعید میدونم تو دنیا کس دیگه ای بلد باشه از اینکارااااااااااااااااااا
خیلی سخت بوده خداییش...هنوز تن و بدنم داره میلرزه از هیجان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
مسخره کردن بده.
حالاتعطیل‌کردین‌مجازیش‌چیه‌مردم‌رومچل‌کردین‌گیرآوردین‌ماروها
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نه به تماشای بازی تیم فوتبال.
آخه مردم خیلی مشتاق بودن ..............!!! تاکی....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
اتفاقا امسال خیلی جام جهانی رو دوست دارم
یک سوال چرا مسئولین تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مهد کودک ها فکری به حال پدر و مادرهای کارمند و کارگر نمی کنند وقتی شما بدون در نظر گرفتن این موردشبانه خبر از تعطیلی مهد کودک ها می دهید حداقل برای مادران دارای فرزند مهد کودک و ابتدایی مجوز مرخصی بدون کسر از مرخصی استحقاقی بدهید
به بهانه فوتبال دانشگاهها را تعطیل کردند تا دانشجویان اعتراض نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
به چی اعتراض کنند. بعنوان کسی که سه مقطع را در بهترین دانشگاه دولتی فنی مهندسی ایران درس خوندم میگم مشکل ما اینه به دانشجو غذا و امکانات مجانی و ارزان می دیم و دانشجو رودل می کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
خوشتیپ، براساس قانون اساسی تحصیل و امکانات مربوطه رایگانه
خیلی اینترنتتون درسته مجازی هم میخوایید برگزار کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابتکار جالب نو و خلاقانه ای برای دولت اصولگراست. تاکنون هیچ دولتی برای جام جهانی کلاس ها را تعطیل نکرده بود .این موفقیت و دستاورد بزرگ را از صمیم قلب تبریک میگویم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر