بازدید 19733
سه هزار و صد و نودمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ایسنا: خبر استعفای شمخانی صحت ندارد / دولت ایران، خودرو‌های فرانسوی را تحریم کرد / علیرضا دبیر: سال‌های ملی‌پوش بودن سجادی از تختی هم بیشتر است / پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری ایران به عراق / نماینده مجلس: افزایش قیمت بلیت هواپیما بی‌ضابطه شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند مشاور فرمانده سپاه: چیزهایی که اخیرا در خیابان ها دیدیم، مربوط به ایرانیان نبود، اینها تربیت شده کجاها هستند؟ / معاون پارلمانی رئیس جمهور: نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند /فرمانده سپاه عاشورا: بسیجیان با لباس شاخص و مشخص و نه لباس شخصی در مقابله با اغتشاشات حضور یافته‌اند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 18 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

احمد خاتمی: برخی می‌گویند درباره اغتشاشگران حرف نزنید، چون تحریک می‌شوند و سر لج می‌افتند؛ غلط می‌کنند لج می‌کنند
حجت الاسلام سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران که ظهر امروز (۲۷ آبان ماه) در محل دانشگاه تهران برگزار شد، تاکید کرد: اعتراض مجاز است، اما اغتشاش برای یک لحظه هم مجاز نیست. نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر مکاتب دنیا و در اروپا و آمریکا که کعبه آمال برخی اغتشاشگران است، هم محکوم است. اغتشاش هیچ جا پذیرفته نیست. اینکه کسانی اصرار دارند نام این اغتشاشات را اعتراض بگذارند، مغلطه سیاسی است. نام اغتشاش اعتراض نیست. در دل این اغتشاشات، ترور زاییده شده؛ آنچنانکه در ایذه و اصفهان شاهد ترور بودیم و شما اغتشاشگران زمینه این ترورها و ناامنی‌ها را ایجاد کرده‌اید.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: برخی می‌گویند درباره اغتشاشگران حرف نزنید و آنها را حساس نکنید چون تحریک می‌شوند و سر لج می‌افتند. غلط می‌کنند لج می‌کنند. پس قانون کجا نشسته است که این اغتشاشگران جنایتکار را سر جای خود بنشاند؟ وی یادآور شد: اولین هدفی که اینها دنبال می‌کنند براندازی است. این چیزی نیست که ما ادعا کنیم بلکه خودشان اعلام می‌کنند و می‌گویند اعتصابات را تا زمان براندازی ادامه خواهیم داد. مردم را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌تان را نبندید آن را آتش می‌زنیم. برخی توانستند و مقاومت کردند و به اراجیف شما گوش ندادند. اما برخی دیگر که نتوانستند و مغازه‌شان را بستند از دیکتاتوری شما ترسیدند.

علم‌الهدی: من نگفتم مخالف فیلترینگ هستم
حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، با اشاره به تحریف بخشی از سخنان خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته اظهار کرد: در مساله جهاد تبیین که هفته گذشته موردبحث قرار گرفت، یک بازخوانی نسبت به انقلاب و پیدایش نظام اسلامی از دل این انقلاب مطرح شد تا نسلی که پیروزی انقلاب را ندیده و آن لحظات را درک نکرده است، متوجه حقایق شود. با این حال، در شرایطی که هفته گذشته مطرح کردیم که در عرصه جهاد تبیین باید از همه امکانات، سرمایه‌های مادی و معنوی و ظرفیت‌ها و امکانات فناوری روز استفاده شود و نباید منتظر ماند که فضای مجازی مدیریت و شبکه‌های فاسد و مفسد بیگانه فیلتر شود، عده‌ای چنین تلقی کردند که با فیلترینگ مخالفت شده است. به نوشته ایسنا، وی افزود: بنده گفتم که در انتظار فیلترینگ نباشید، اما عده‌ای این‌طور القا کردند که ما با فیلترینگ مخالف هستیم. این را بگویم که مسئولان بدانند؛ همه آن‌هایی که مسئول فضای مجازی بودند و شبکه‌های اجتماعی دشمن را بی‌در و دروازه و ولنگار در این کشور رها کردند، باید پاسخگوی همه خون‌های پاک شهدایی باشند که در این روزها بر زمین ریخته می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا: بسیجیان با لباس شاخص و مشخص و نه لباس شخصی در مقابله با اغتشاشات حضور یافته‌اند
سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز پنجشنبه، ۲۶ آبان ماه در نشست خبری، با بیان این‌که بسیجیان با لباس شاخص و مشخص و نه لباس شخصی در مقابله با اغتشاشات حضور یافته و در غیراین صورت احتمال سوءاستفاده وجود دارد، گفت: افرادی که در اغتشاشات حضور دارند، مردم خودمان هستند که فریب خورده‌اند و ما به آن‌ها به دیده برادر و خواهر خود و حتی پدرانه نگاه می‌کنیم.

 

تحلیل یک فرمانده سپاه از تاثیر دوران کرونا در شکل گرفتن اعتراضات
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر در دو سال گذشته هزینه تلفات کرونا را پذیرفته بودیم و کلاس‌های دانشگاه و مدارس تعطیل نمی‌شدند و فضای مجازی دست جوانان داده نمی‌شد، امروز با این وضعیت مواجه نبودیم و این میزان از شبهه و ایهام برای ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و ایرانی که در فضای مجازی ساخته‌ا‌ند، به وجود نمی‌آمد.

استاندار فارس ورود نیروی نظامی به کتابخانه دانشگاه شیراز را تایید کرد
فارس نوشت: به دنبال ورود غیرقانونی چند نیروی حافظ امنیت به کتابخانه خوارزمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان توضیحاتی ارائه کرد. جواد قناعتی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس در این باره گفت: پیرو تعقیب یک فرد توسط نیروهای حافظ امنیت، چند نیروی مدافع امنیت وارد کتابخانه خوارزمی دانشگاه در مجاورت میدان نمازی که دانشجویان در حال مطالعه بودند، شده‌اند. وی افزود: این اقدام غیر قانونی، باعث آسیب دیدن ساحت دانشگاه و جریحه دار شدن احساسات پاک دانشگاهیان، به خصوص دانشجویان عزیز دانشگاه شیراز شده است. مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس خاطرنشان کرد: بدون تردید همه مسئولان و به ویژه نیروهای حافظ امنیت، حفظ حرمت و رعایت شأن محیط مقدس دانشگاه را وظیفه قطعی و انکار ناپذیر خود می دانند. قناعتی افزود: از دانشگاهیان دانشگاه شیراز به ویژه دانشجویان عزیز و خصوصا دانشجوی مورد نظر، به دلیل وقوع این رخداد تلخ و خطای صورت گرفته عذرخواهی می‌کنم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند
سید محمد حسینی با اشاره به آتش زدن حوزه علمیه در شیروان همچنین حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند، زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند، آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم، در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم. وی با اشاره به اقدامات دولت در یک سال اخیر عنوان کرد: طی این مدت اقدامات بزرگی انجام شده است، از جمله اینکه ۶۰۰۰ مگاوات برق به ظرفیت تولید اضافه شده و طرح‌های زیادی یکی پس از دیگری به نتیجه می‌رسند. دشمن فقط می‌خواهد حرکتی که نظام آغاز کرده و به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت هستیم کُند نماید؛ بنابراین اقدامات دولت سیزدهم نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است.

فارس: مادر کیان می‌گوید فرزندم را ماموران کشته‌اند
فارس نوشت: یکی از تلخ ترین حادثه ها در سه روز گذشته، مربوط به کیان پیرفلک کودک 9 سال است. خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

مشاور فرمانده سپاه: چیزهایی که اخیرا در خیابان ها دیدیم، مربوط به ایرانیان نبود، اینها تربیت شده کجاها هستند؟
حمیدرضا مقدم‌فر گفت: دشمن برای هویت سوزی جوانان، دوقطبی های مختلفی در موضوع حجاب، موضوعات و احزاب سیاسی ایجاد کرد، مشروعیت زدایی از نظام انجام داد، آن هم نظامی که اگر به معنی واقعی دموکراسی در آن جریان دارد. مقدم فر افزود: دشمن خشم، نفرت و کینه نسبت به نظام در دل جوانان بوجود آورد، چیزهایی که اخیرا در خیابانها دیدیم، مربوط به ایرانیان نبود، رفتارها داعشی بود، اینها از کجا هستند، تربیت شده کجاها هستند؟ مشاور رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طی سه سال گذشته به سبب شیوع کرونا، بچه هایمان را به سمت شبکه های مجازی سوق دادیم، آن وقت اشکال مختلف از هویت سازی برای فرزندانمان در فضایی مجازی شکل گرفت. گیم نت ها خود به تنهایی بچه ها را به سمت رفتارهای خشن سوق داد، مدل هایی از خشونت اعم از تخریبها، لباسها و غیره که اخیرا از سوی جوانان در خیابانها مشاهده کردیم، مربوط به همین بازیها در فضای مجازی است. وی اظهار داشت: دشمن از طریق فضای مجازی هویت های جدید برای بچه های ما بوجود آورد، آن هم کار یک شب و دو شب نبوده است، بلکه از تکنیک جنگ شناختی و جنگ رسانه ای بهره گرفته است.

دولت ایران خودروهای فرانسوی را تحریم کرد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت ایران و وزارت صمت، خودروسازان فرانسوی را به خاطر رفتارشان تحریم کرده است و اجازه نمی‌دهد تا آن ها با ابزار تحریم، صنعت و بازار خودروی ایران را تحت فشار بگذارند. قالیباف گفت: به خاطر رفتار غیر حرفه‌ای که فرانسوی‌ها در سال‌های گذشته داشته‌اند، دیگر اجازه ثبت سفارش و واردات محصولات رنو، پژو، سیتروئن و سایر خودروسازان فرانسوی را نمی‌دهیم.

لایحه برنامه هفتم تا پایان آذرماه به دولت می‌رود
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره جدیدترین وضعیت تدوین برنامه هفتم توسعه کشور و علت تأخیر در تنظیم این لایحه گفت: بررسی سیاست‌های برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام طول کشید و دیر ابلاغ شد، درعین‌حال هم‌زمان با ارسال بودجه به دولت، در حال تدوین برنامه هفتم توسعه نیز هستیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان آذرماه برنامه هفتم را به دولت برسانیم. وی یادآور شد: نظر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی این است که لایحه برنامه هفتم زودتر از بودجه در مجلس ارائه شود؛ بنابراین با تمام سرعت در حال کار روی برنامه هستیم که بتوانیم در اولین فرصت آن را هم به دولت بدهیم.

نماینده مجلس: افزایش قیمت بلیت هواپیما بی‌ضابطه شد
عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گرانی بلیت پروازهای داخلی اظهار کرد: علی رغم اینکه کمیسیون عمران مجلس بارها با وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ساماندهی نرخ بلیت هواپیما جلسه برگزار کرده، کماکان شاهد افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها هستیم.

پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری ایران به عراق
یحیی آل اسحاق درباره آخرین وضعیت تجارت ایران و عراق، اظهار داشت: گزارش های مربوط به صادرات گاز ایران به عراق هر سال در آمار صادرات توسط گمرک ذکر می‌شد؛ اما در سال جاری این موضوع لحاظ نشد، بنابراین آمار تجارت خارجی ایران به عراق حاکی از آن بود که صادرات ما به عراق کاهش یافته است. رئیس اتاق مشترک ایران و عراق اظهار داشت: اما از نیمه دوم سال، آمار صادرات گاز در آمار صادرات به عراق لحاظ شده است و بر این اساس در آمار صادراتی نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول شاهد رشد هستیم. البته کاهش میزان صادرات به عراق تا حدودی مربوط به برخی محدودیت‌های وارداتی کشور عراق و نیز برخی محدودیت‌های صادراتی ما به عراق  و شرایط فصلی بوده است؛ اما با رشد صادرات در نیمه دوم سال، کاهش صادرات ما به عراق در نیمه اول سال جبران خواهد شد. آل اسحاق بیان داشت: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود صادرات ایران به عراق تا پایان سال به ۱۰میلیارد دلار برسد. 

ایسنا: خبر استعفای شمخانی صحت ندارد
ایسنا نوشت: خبر استعفای دبیر شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد. در ادامه این گزارش آمده است: پس از ناکامی معاندین برای توسعه اغتشاش در کشور، فضاسازی هدفمند برای ایجاد موفقیت کاذب و روحیه دادن به اغتشاش گران با انتشار اخبار کذب در دستور کار آنان قرار گرفته است. برخی خبرهایی که در خصوص استعفای دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، صرفا تلاشی بی اثر برای منحرف کردن افکار عمومی از جنایاتی است که عوامل مزدور وابسته به بیگانه با کشتار مردم بی گناه طی روزهای اخیر انجام داده اند و کاملا کذب و بی اساس است.

علیرضا دبیر: سال‌های ملی‌پوش بودن سجادی از تختی هم بیشتر است
رییس فدراسیون کشتی گفت: سال های ملی‌پوش بودن وزیر ورزش، حتی از غلامرضا تختی هم بیشتر است. سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن نوسازی شده هفتم تیر تهران، در کنار علیرضا دبیر، نظاره گر دیدار حساس دو تیم پتروپالایش تاکستان و بانک شهر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد شد. علیرضا دبیر در حاشیه برگزاری رقابت های مرحله نهایی لیگ در سخنانی کوتاه برای تماشاگران حاضر در سالن هفتم تیر تهران، ضمن خوشامدگویی به وزیر ورزش و جوانان، گفت: امروز هم فینال لیگ و هم افتتاحیه سالن هفتم تیر است که ۷۰ سال در خدمت ورزش ما بوده و خدا کمک کرد ظرف ۷ ماه آماده شد. آقای سجادی سال های تیم ملی بودنش حتی بیشتر از تختی است، تختی ۱۶ سال و آقای سجادی ۱۷ سال عضو تیم ملی بوده اند. رییس فدراسیون کشتی، افزود: سال‌های پیش تیم ما ششم و نهم دنیا شدند، اما امسال دوم جهان شدیم. می گویند چرا دوم شدید؟! ما اینطور کار می‌کنیم. زمان مشخص می کند چه کسی کار کرد و چه کسی خیانت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۷۳
در این مملکت هیچ مسئولی (حتی مسئولین درجه سه و چهار) استعفا نمی دهد. اگر از پستی کنار برود چند روز بعد در پستی دیگری مشغول می شود. شمخانی که جای خود دارد.
ما جوانان همیشه حامی انسجام و اقتدار ملی کشورمان بوده و هستیم و دست هر بیگانه ایی که در صدد نا امنی و خرابکاری در کشور باشد را قطع خواهیم کرد و از دولت و نظام که در این حدود چهل روزه بخشی از خواسته ما جوانان را تحقق بخشیده سپاسگزاریم و پیمان می بندیم که اعتراضات را کنسل کرده و با اغتشاش گران هم مبارزه و آنها را هم زمین‌گیر کنیم
از دولت هم تقاضا داریم که مشکل ازدواج و اشتغال جوانان را حل کند
چرا کسی متوجه نیست وضع حساس است
اقای دبیر اسم جهان پهلوان تختی رو به زبانت نیار.
دبیر چه ربطی داره مرحوم اقاتختی را با سجادی مقایسه میکنه!اول اینکه اقتختی و سجادی در یک رشته ورزشی نبودن و صدالبته آقا تختی به خاطر اینکه کشتی گیر بزرگی بودن فقط معروف نشدن بلکه بخاطر این بود که همیشه طرف مرد می‌ایستیدن
بالاخره یه نفر بیاد این لباس شخصی ها را گردن بگیره.سر خود نیستن که.قطعا از یه جایی دستور میگیرن.
معلومه که خبر استعفا صحت نداره احتمال اینکه یه روز خورشید از غرب طلوع کنه بیشتر از اینه که یه مسئول ایرانی استعفا بده
جمعیت این مزدورها در کل کشور زیاد نیستن ولی چرا آزاد هستند و دم به دم دارند خون راه می اندازند و آشوب درست می کنند؟ چرا سلاح از ماموران گرفته اید؟
آقای دبیر خجالت بکش تختی کجا و سجادی کجا !!!؟تختی یعنی ملت ایران بفهم .
۵۰۰۰ آقازاده شون در خارج از ایران زندگی میکنند بعد میگن چیزایی که از این بچه ها دیدیم عجیب بود بعد چی دیدن یه دختر نوجوان در خیابون روسریش رو انداخته رو شونه اش راه میره
دولت خودرو فرانسه را تحریم نکرده است ملت ایران را تحریم کرده است این همه خودرو فرانسوی در ایران قطعات می خواهد حالا ملت بدبخت باید قاچاقی وچند برابر قیمت تهیه کند
اقی دبیر شمارو که قالیباف گذاشت فدراسیون .گرین کارت تختی نداشت تو داشتی لطف کن اسم پهلوانان نیار دستشون از دنیا کوتاه هست پهلوان تختی .درست تلفط کن
مثلا نمونه قطر سیصد هزار نفری( شهروندان قطری نه کارگران) هم عاقل تر و زرنگ تر و با هوش تر از ماست. بهترین روابط را با دولت ایران بر قرار کرده. می دانید چرا؟ چون قطر تا قبل از کشف میدان پارس جنوبی که با قطر مشترک است فقیر ترین کشور از نظر نفت و گاز بین کشورهای خلیج فارس بوده. تمام ثروت قطر از این میدان است. تنها دلیل این ثروت هم این است که توانسته با کمک شرکتهای امریکایی که تکنولوژی مایع کردن گاز فقط دست انهاست از ایران بیتشر از میدان پارس جنوبی که در قطر به میدان الشمال معروف است استخراج و صادر کند والان همه دنیا از اروپا تا چین و ژاپن و کره و... محتاج قطر هستند و دارد پول و ثروت بیکران برای ملت و دولت قطر در می اورد. ولی در مقابل چون ایران با غرب و امریکا مسله دارد حتی نتوانسته یک کارخانه مایع سازی گاز برای صادرات از پارس جنوبی تاسیس کند. نتیجه اینکه چرا قطر باید بخواهد که رابطه ایران و امریکا خوب شود تا شرکتهای غربی بتوانند با همکاری با ایران رقیب قطر در صادرات گاز مایع شوند. این الگو را در رابطه ایران با روسیه یا ترکیه و حتی چین و اسراییل می توانید بیابید. واقعا افسوس
اول بگو می‌رود به سمت اغتشاشگران و بعد دور می زند
در مورد ماشین فرانسه این کمترین کاری هست که باید علیه آن به خاطر دسیسه علیه ایران کردن انجام شود
در مورد کتابخانه عجب مگر مصونیت دارد؟
خدا به پدر و مادر کیان مولایی صبر عظیم عنایت بفرماید که شاهد ماجرای مصیبت بار پرپر شدن فرزندشان بودند.
شما که رد همه را میزنید قاعدتا نباید برایتان سخت باشد ان که خانم مولایی گفت به طرفشان تیراندازی کردند را شناسایی کنید!!
سلام، یقین بدانید که اغتشاشات از تعطیلی دانشگاه و مدارس در ایام کرونا نیست اینها همه از بیکاری و گرانی و سو مدیریت و فقر و مشکلات اجتماعی مردم نشات می گیرد و متاسفانه عملکرد گشت ارشاد هم مزید بر علت شد
خوب شما بفرمایید واقعیت موضوع چی هست خبرگزاری فارس، ما باور می کنیم
از صحبت های احمد خاتمی واقعیت مردم ولی نعمت هستند فوران می کند
درود و سلام خدمت دکتر علی دبیر مرد دلسوز و استادی بی نظیر در کشتی سلامت و سزنده باشید استاد
کاش اقایان شمخانی و وحیدی وزیر کشور شهامت استعفا دادن و عذرخواهی کردن بخاطر این دو ماه را داشتند ولی متاسفانه همهگی تشنه خدمت هستند
فرمانده سپاه اصفهان این چه حرفی است کلی از هموطنا فوت میکردند به همین راحتی
بجای اینکارها ضعفهای اقتصادی و مدیریتی رو حل میکردین بهانه نمیشد
بجای پذیرفتن هزینه تلفات کرونا بلافاصله بعد انتخاب این دولت گشت ارشاد بیرون نمیفرستادین و تریبون ازکسانیکه مردم عصبانی میکنن میگرفتین ، اعتراض ۹۸ مگه کرونا بود ؟
مشاور فرمانده سپاه اینها تربیت شده همینجا هستند وقتی فشار روحی روانی از حدش بگذرد دیگه عقل فرمان نمیدهد ، قبل این داستانها براحتی از فضای استادیومها ، بحث آنی مردم سر موضوعات کوچک در خیابان ، یا جری شدن خفت گیرها و دزدها براحتی میشد فهمید خشونت داره زیاد میشه
الان رفتن نیرو انتظامیتو دانشگاه اسمش چیه خشونت هست دیگه ، مثلا اون یه نفری که دنبالش بودن چکار میخواست انجام بده
دلیل اصلی عقب افتادگی صنعت خودرو ایران فرانسه و رانت و مبادله هاشون با مدیران دو خودروسازهای داخلی است دیر است ولی باز بد نیست
شمخانی نه استعفا می دهد نه کسی قدرت برکناری او را دارد .
چون اینجا استعفا و عزل و بازنشستگی نداریم
معیار کسب مدال المپیک است نه صرف حضور
دبیر زیاد حرف میزنه، خدا کنه دنبال پست نباشه
آقای رییسی شک نکن قطع کردن اینترنت و کند کردن سرعت آن و بستن فضای مجازی نه تنها کمی به بهبود اوضاع نمیکنه بلکه مردم رو عصبانی تر میکنه ، ملت مشکل دارن ، معیشت جامعه به خطر افتاده، ۱۸ ماهه وزیر بی‌کفایت برای آموزش و پرورش انتهای کردی که نتونسته از حق جامعه مظلوم معلم دفاع کنه و بجای دفاع معلم رو تهدید به اخراج میکنه میدونی تا حالا مدرسه و معلم اگه نبودن وضعیت جامعه به مراتب بدتر از این میشد کافی بود یه هفته مدارس رو تعطیل میکردن ؟؟ چرا وقتی این همه وضعیت کشور بحرانی هست برای مردم و جامعه جهانی پیام تهدید آمیز می‌فرستید، بابا امثال شریعتمداری شکمش سیر هست ،
حجت الاسلام سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران: نام اغتشاش اعتراض نیست.
بله درست است، نام اعتراض نیز اغتشاش نیست.
ايسنا : خبر استعفاي شمخاني صحت ندارد !!
---------------
چه عجب برادر كه خبر استعفاي مسئولي صحت نداشته باشد ! به نظرم خيلي از مسئولين ما از واژه «استعفا » حضور ذهن درست و كاملي نداشته باشند ؟ ... درسته مسئول مربوطه ؟!
--- استيفا ؟
-- نه برادر ، استعفا !
-- آهان !... اصتعفا ... ها ؟ !!
-- نه ! استعفا !
-- ها ! ... فهميدم ... اثطعفا را مي فرمايي !!
-- بازهم نه !... استعفا برادر ! ..استعفا !
-- نكنه اصطعفا منظورتونه ... بله ؟
-- بازهم نشد ! جان برادر استعفا را عرض مي كنم !
-- گمان مي كنم اين دفعه را درست مي گويم اسطعفا !!... درست شد ؟
-- نه ! ... اصلاً و ابداً اگر منظورم اين واژه باشه !
-- عجيبه ! ... خبلي هم عجيبه ! به نظرم ديگه بايد اثتعفا باشه ، بدون برو بر گرد !
-- بازهم نه ! ... اين واژه هم نيست ... معلومه كه نيست !
-- عسطعفا چه طور ؟ ... منظورتون اينه ؟
-- ببخشيد برادرمسئول ! مثل اين كه شما از واژه « استعفا » حضور ذهني ندارين !!
-- درسته ! اين واژه بايد خيلي نا آشنا باشه ! ... معلومه ! ... به نظرم تا كنون به گوشم نخورده باشه شايد در هيچ قاموس و فرهنگ و لغت نامه هم نباشه حتي لغت نامه دهخدا !! ...به احتمال زياد !
بله آقای دبیر!
دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
هر دو جان سوزند، اما این کجا و این کجا !!!!!
در مورد دانشگاه شیراز : البته حتما دانشجویان وحشت زده شده اند. قبول. ولی اگر همان کسی که تعقیبش می کردند، به دانشجویان حمله می کرد و به تعدادی از آنها و یا به کادر کارمندان صدمه می زد، آنوقت چه کسی می توانست جلوی آن فرد را بگیرد؟ پس تعقیب آن فرد، توسط نیروهای امنیتی، کاری ضروری بوده.
دوباره زمستان شد بوی دود خودروهای های جهانی این دو‌کمپانی باعث سردرد و سرگیجه شد
اگر کودکان و جوانان به مدرسه می رفتند در دوران کرونا آیا مشکل بی پولی و نداری پدرهاشون امروز حل بود جوانان ما مثل همه دنیا زندگی می خواهند و ندارن
دولت ششم ابتدایی باید استعفا بدهد
آفرین به مدیرکل سیاسی استان فارس خیلی زود و مدبرانه موضوع را حل کرد کاش در سایر جاها و ادارات ارگانها اینگونه می کردند و خاطیان را خیلی سریع محکوم می کردند نه اینکه به خاطر دو نفر خاطی کل نظام هزینه بدهد
ملی پوش بودن با آدم بودن و انسان بودن و پهلوان بودن خیلی فرق دارد .
اقا قیمت بلیط هواپیما چه ربطی به نماینده مجلس دارد؟این قیمت ها باید براساس رقابت در اتحادیه شرکت های هواپیمایی تعیین شود و دولت و مجلس و امثالهم ابدا حق دخالت در ان را نداشته باشند متاسفانه در مملکت هر کی هر کی هر کس در هر کاری دخالت می کند
استعفا در ایران معنی ندارد.
در سوریه هم ابتدا گروه های مدنی مثل دانشجویان و معلمان اعتراض می کردند و ناامنی ایجاد می کردند و این به گروه های افراطی مثل داعش فرصت ریشه کردن و جذب عضو و عملیات داد و زدن همه چی را نابود کردند و اون گروه های خوش خیال اول که حالا خونه و محل کار و همه چی شون نابود شده مجبور به پناهنده شدن و قایق و هر چیز دیگری شدند. خیلی شون با بچه هاشون در دریا غرق شدند، خیلی هاشون میلیونی در جاهایی مثل ترکیه در چادر زندگی می کنند، خیلی شون در مرز کشورهای گدا گشنه ای مثل مجارستان و بلغارستان گیر افتادن و در اردوگاه های اونجا چادر زدن و اون عده ای هم که مثلا به انگلیس یا فرانسه رسیدن که مجموعشون کمتر از یک درصد هست در شغل های سخت و سطح پایین برای گذران امور مجبور به فعالیت دو شیفته هستند. مردم باید قبل از حضور در اغتشاشات و ناامن کردن شهر و کشور خودشون این سوالها را از خودشون بپرسند که اگر امثال داعش و دیگر تروریست ها از این فضا استفاده کنند چی به اونها میرسه و کی سود می کنه؟ اون هم در فضایی که انواع و اقسام تروریست های عبری و سعودی و آمریکایی منتظر ضربه زدن به ایران و ایرانی هستن.
سجادی رو با تختی مقایسه میکنه سجادی یک تار موی گندیده تختی هم نمیشه تختی مردمی بود
دبیر شورش رو در اوورده
برای همین امروز توی سالن هوو شد توسط مردم
افزایش قیمت بلیط هواپیما از ناکارامدی شما بی ظابطه شده است و شما مانند بقیه موارد افزایش های بی ظابطه فقط نظاره گرید!
نظر فرمانده محترم سپاه اصفهان در مورد پذیرفتن هزینه کرونا ابهام برانگیز است!! انشالله منظورشان پذیرفتن تلفات انسانی در قبال عدم تعطیلی مدارس ودانشگاه ها نباشد!!.واز زاویه دیگر اگر نگاه کنیم با خدمت ایشان معروض داشت که کرونا اپیدمی جهانی بود وهیچ کشوری از ان مصون نماند.ضمن اینکه تمام کشور برای مقابله با آن تقریبا از الگوی واحدی پیروی کردند یعنی ضمن واکسینسیون عمومی دست به قرنطینه عمومی.تعطیلی مدارس ودانشگاههاوتدریس ان لاین به کمک فضای مجازی.زدند؛لذا مرتبط کردن همه آنچه که این روز ها در کشور رخ داده ومیدهد با پدیده کرونا به نظر گزاره درستی نیست. چون اولین سئوال این است که چرا کشور های دیگر گرفتار این مسائل نشدند
نکته این است که ظاهراً خودش جزو لیدرهای اغتشاشگران بود
او حتی زمان تیراندازی را هم می‌دانست
و عمدا آمد در صحنه اغتشاش
ولی نمی‌دانست دوستانش عمدا فرزندش را میکشند تا حس مادری وی را تحریک کنند علیه نظام تا چنین ادعایی کند و در تدفین پسرش آن حرف‌ها را بزند و کف و سوت بزنند و فیلم بفرستند.
او یک مجرم‌ تمام عیار اما فعلا داغدار است
بعداً باید پاسخگو باشد
صادرات به عراق همه‌اش ضرره! این گاز و برق مجانی رو بدین به مردم خودمون
به این زنهای بی حیا و بی حجاب که در خیابانها جولان می دهند بگویید اگر شوهرانشان با یک بی حیا شبیه خودشان خیانت کرد حق طلاق و مطالبه مهریه ندارند
نمی شه هم آزاد و رها باشند و به قانون خدا ذهن کجی کنند هم مطابق دستور خدا مهریه بخواهند
دبیر امنیت ملی باید پاسخگو وضع فعلی باشد،هر چند مسئولان همیشه از بالاترین سطح حاشیه امنیت برخوردارند و مقصر همیشگی مردم و دشمن میباشد.
دبیر هم اینکاره است!
احمد خاتمی فیش دریافتی حقوق و مزایاش رو منتشر کنه
اقای‌ خاتمی‌ !
این‌ ادبیات‌ در در تریبون‌ با اهمیتی همچون تریبون‌ نماز جمعه‌ تهران‌ پسندیده‌ است‌ ایا‌ بنظر جنابعالی‌ ؟!
الهی‌ و ربی‌ .....!
از آقای احمد خاتمی و فرزندانش میخواهیم مثل بقیه مردم برای دفاع از امنیت به کف خیابان بیایند و مدافع امنیت شوند .
صرف داد زدن و ناسزا گفتن پشت تریبون ؛ دردی را دوا نمیکند و فایده ای هم ندارد
ما اگر دست آوردهای شگرف داخلی و خارجی ساخت مستعان رو در بین جوانان به درستی تبیین میکردیم الان شاهد شکل گیری این اعتراضات نبودیم
شمخانی باید استعفاء دهد
زمستان سردی پیش رو داریم
مرگ بر پوتین دیکتاتور
حالا منظور دبیر از این مقایسه نابجا و عجیب بین جهان پهلوان تختی که مقام و جایگاه و منصبی ویژه در قلب مردم داشته و دارد

با سجادی که فقط مافوق دبیر است و احتمالا میتواند او را در مقام رییس فدراسیون کشتی ، ابقاء یا عزل کند ، واقعا چیست ؟؟؟؟
امروز حال دل این مردم خوب نیست .
امثال خاتمی و صدیقی و علم الهدا و شریعتنداری نمک بر زخم مردم نپاشند
مگه بود نبود امثال اقاي شمخاني فرقي هم ميكنه ؟
یک سوال در ذهنم استتابناک جان سانسور نکن سر جدت چرا پسران آقای شمعخانی مالک یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی ایران هستند؟ چه میزان تلاش در این راه کردند و چه میزان از روابط خانوادگی آنها کاربرد داشته ؟
چند نکته لازم دیدم به آقای دبیر یادآوری کنم..دبیر جان شانس آوردید که روسیه را از جام جهانی حذف کردن وگر نه.....اگر به مطبوعات مراجعه کنی قبل از برگزاری جام میگفتی حیف روسیه در جام نیست بردن از بقیه برای ما کاری ندارد شیرینی جام را با حذف روسیه از آن گرفته اند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
تجسم کنید مرحوم تختی زنده بود و مثلا در اینستا استوری میذاشت و مثل دایی و... از مردم جمایت میکرد،چی میشد؟؟؟بازهم جهان پهلوان بود؟؟؟
سلام الان این خودرو سازان فرانسوی که ایران اینا رو تحریم کرده وضعیتشون چی میشه کارگرانش می خوان چه کار کنن
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
بدبخت شدند . اعتصابات سراسری بزودی فرانسه را فلج خواهد کرد. قرار بود هزار دستگاه خودرو از فرانسه وارد کنیم و دنبال ارز بودیم که یکدفعه با خبر تحریم نفس راحتی کشیدیم
ممکن است سجادی یک سال بیشتر از تختی در تیم ملی بوده ولی هم او و هم دبیر که تملق اورا می گوید از نظر شخصیت و منش و انسانیت ملیون ها سال از تختی عقب ترند
ملی پوش بودن آسان است
انسان بودن مشکل است
بهتر نيست شما اسم پهلوان تختي رو به زبان نياوري مردم بيشتر عاشق مرامش بودند تا سالهاي عضو بودنش در تيم ملي يا مدالهاش
سخنگوی وزارت صمت در باره تحریم خودروی فرانسوی شبیه شلیک تیر هوایی است چرا که فرانسه از چند سال قبل، صدور خودروی خود را به ایران قطع کرده است
اینکه دولت ایران خرید خودروهای فرانسوی را تحریم کرده قطعاً ضربه بزرگی بر پیکر اقتصاد فروپاشیده فرانسه خواهد زد ولی مبادا فرانسه هم خرید و واردات خودروهای ایرانی به فرانسه را تحریم کند؟؟!! البته در این صورت هم آنها بازنده خواهند بود چون از داشتن پراید 111 با چراغ جدید و 206 ایرانی با موتور و گیربکس چینی و نیسان وانت مدل 2022 محروم خواهند شد.
باید قبول کنند خودمان هم بدون ایراد نبودیم ، همه جوانان دنیا گیم بازی میکنند ، این که مشکلات کشور را زیر فرش جارو کنیم و بگیم مشکل فقط از فضای مجازی و گیم بازی کردن جوانان است ، پاک کردن صورت مسئله است .
جناب دبیر من نمیدانم کجا دبیری کردید حیف اقا تختی که شمای دبیر بی سواد فقط با نام تختی خالی از ایشان یاد کردید کمی تا قسمتی ادب بیاموز و اما ملاک اقا بودن و...سالها در تیم ملی بودن نیست
بس کنید
هی می گویید بچه ها را ول کردیم فضای مجازی رفتن اغتشاشگر شدن!!
کره جنوبی ژاپن و .... کل دنیا کجا بچه هاشون برانداز و اغتشاشگر شدن. اینترنتشون هم بهتره.
مشکل شک مغزی بعضی هاس. تضاد فاحش فضای مجازی و واقعیته. اینترنت یک جاده یک طرفه شده که فقط دانلود داره. آپلود فرهنگ ایرانی نداره.
در کشورهای دیگر اینترنت نمایشگر مجازی واقعیت جامعه خودشونه. اما ایرانی چه چیزی که اونها بفهمن و با اون ارتباط برقرار کنن داره؟
تلویزیون بسته. نه فعالیت فرهنگی و هنری و ... خوب. نه ارتباط با خارج برنامه های بین المللی که هوت ایرانی باعث بشه جوان ایران رو بعنوان یک هویت غیر سیاسی ببینه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل