بازدید 6475
۸

تعرفه هر دقیقه تماس پیام‌رسان بومی و شبکه مخابراتی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هزینه هر دقیقه تماس Call Out مبلغ ۲۵ تومان است که از این رقم، ۱۰ تومان سهم اپراتور مخابراتی، ۱۰ تومان سهم پیام‌رسان و ۵ تومان هزینه‌های فنی است.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 16 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری، در پیگیری راه اندازی سرویس برقراری تماس بین پیام رسان های اجتماعی ایرانی و شبکه مخابراتی ایران، گفت: طبق آیین نامه موجود در این زمینه هر پیام رسانی که بیش از ۳ میلیون کاربر وجود داشته باشد می تواند برای برقراری سرویس Call Out درخواست دهد.

سرویس Call Out به معنای برقراری تماس بین پیام رسان های اجتماعی ایرانی و شبکه مخابراتی ایران است.

زارع پور با تاکید بر اینکه هیچ منع قانونی در این باره وجود ندارد، تصریح کرد: به دنبال راه اندازی این امکان هستیم و اپراتورهای مخابراتی مکلف به ارائه این سرویس هستند.

وی درباره هزینه این تماس، گفت: هزینه هر دقیقه تماس Call Out مبلغ ۲۵ تومان است که از این رقم، ۱۰ تومان سهم اپراتور مخابراتی، ۱۰ تومان سهم پیام رسان و ۵ تومان هزینه های فنی است.

هزینه هر دقیقه مکالمه موبایل از ۵۹/۹ تومان برای سیم کارت های دائمی تا ۸۹/۹ تومان برای سیم کارت های اعتباری است.

بنا بر این گزارش، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار برقراری ارتباط بین پیام رسان های ایرانی و همچنین برقراری ارتباط بین پیام رسان ها و اپراتورها هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
یعنی تماسهایی که ما در تلگرام و واتساپ و .... مجانی می گرفتیم . الان باید به دولت و پیام رسان و مخابرات و شهرداری و ... پول بدیم ؟!!! بابا دمتا ن گرم .
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
پس فكر كردي واسه چي بود؟!!!!!
کدخدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
الان اصل داستان به زبان صریح گفته شد! دقیقه ای بیست و پنج بدید!!!!! خجالت داره تو روز روشن؟ ببخشید ده تومن مخابرات و پیام رسان بر میدارند یعنی یکی هم از آسمون میاد کار فنی میکنه؟ پس مخابرات چه کاره است؟ عمراپول زور بده کسی تازه حرفهاش رو هم دوستان کاملا گوش بدند توطئه نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
یکم مطلب دقیق بخون.....نوشته تماس خارج از شبکه و callout دقیقه ای ۲۵...شما با تلگرام تماس خارج از شبکه داشتی???
خجالت بکشید اسکایپ و واتساپ و ... بقیه که رایگان هستند رو فیلتر کردید که مردم رو بدوشید
بهتراست ممنوعیت تماس تصویری رایتل که اصولا دیگرموضوعیت خودراهم از دست داده را رفع کنند ومردم بخصوص آنهاییکه مثلا دانشجویی درشهردیگر دارند بتوانند از این امکان استفاده کنند
حالا فهميديد بگير ببند و فيلتر و ... واسه چي بود؟!!!!
ان موقع که پیام رسانهای خارجی بودندوقتی به زیادبودن هزینه موبایل اعتراص میشد می گفتند حتما به واتتساپ واینستا زیاد کا میکنی الان که انها وجود ندارند چرا باز هزینه قبص موبایل بالاست...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار