بازدید 3425

آغاز بارش‌ها از روز سه‌شنبه

کد خبر: ۱۱۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 13 November 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان،‌ ساناز جعفری، کارشناس سازمان هواشناسی کشور،‌ آخرین وضعیت آب و هوایی کشور در روز یکشنبه، ۲۲ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: امروز در برخی از نقاط استان‌های گلستان، خراسان شمالی،‌ خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ همچنین استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی،‌بارش باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی به سبب کاهش محسوس دما در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف را پیش‌بینی و اعلام کرد: روز دوشنبه اما در اغلب مناطق کشور تقریبا جوی آرام را شاهد خواهیم بود و روز سه‌شنبه بارش‌ها مجدد آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در استان‌های گیلان و اردبیل انتظار بارندگی وجود دارد، عنوان کرد: روز چهارشنبه،‌ در بخش‌های غربی و مرکزی کشور و بخش‌هایی از شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های مرکزی رشته‌کوه البرز و روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور، برخی از مناطق جنوب کشور بارش باران را تجربه خواهند کرد.

به گفته جعفری روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور خاطر نشان کرد: روز یکشنبه تداوم آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به سبب وزش باد از غلظت آلودگی هوا در کلانشهر تهران کاسته خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر