بازدید 6459
برنتفورد شوک بزرگ را به تیم گواردیولا وارد کرد

شکست خانگی دقیقه۹۸ سیتی مقابل یاران قدوس

کد خبر: ۱۱۵۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ 12 November 2022

در نخستین بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در یک دیدار خانگی برابر تیم برنتفورد متحمل باختی غیرمنتظره شد و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

شکست خانگی دقیقه۹۸ سیتی مقابل یاران قدوس

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در حالی در آخرین بازی‌اش قبل از تعطیلی لیگ برتر برای برگزاری جام جهانی مغلوب تیم سامان قدوس شد که گل اول را هم در دقیقه 16 دریافت کرد. این گل را ایوان تونی برای زنبورها به ثمر رساند. فیل فودن ستاره انگلیسی سیتی در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند.

در ادامه سیتی هر چه برای زدن گل دوم تلاش کرد به در بسته خورد و نه تنها نتوانست گل بزند، بلکه در هشتمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم را هم دریافت کرد و به این ترتیب دیگر برایش فرصتی نماند تا گل خورده را جبران کند و بازی را با شکست به پایان رساند. سامان قدوس در این بازی نیمکت‌نشین بود.

این تنها دومین شکست سیتی در 14 باز‌ی‌اش در این فصل لیگ برتر جزیره و چهارمین بازی بدون پیروزی شاگردان پپ گواردیولا است. آبی‌های منچستر با این نتیجه 32 امتیازی و در رده دوم باقی ماندند. این در حالیست که آرسنال با 34 امتیاز از 13 بازی در صدر جدول قرار دارد.

در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم امروز 5 بازی همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار شده است که برنامه آنها به شرح زیر است:

لیورپول - ساوتهمپتون
بورنموث - اورتون
وستهام - لسترسیتی
تاتنهام - لیدزیونایتد
ناتینگهام فارست - کریستال پالاس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل