بازدید 2222

دشمنان انقلاب چوب کینه‌توزی‌ها را می‌خورند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جنایت‌های دشمن بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: دشمنان خارجی و داخلی چوب کینه‌توزی‌ها و حرمت‌شکنی‌ها را خواهند خورد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 10 November 2022

سردار فدوی: دشمنان انقلاب چوب کینه‌توزی‌ها را می‌خورند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فارس، سردار علی فدوی امروز در مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت "حمید پورنوروز" در مسجد جامع لاهیجان با اشاره به تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: بسترسازی تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) از مسیر شهدا می‌گذرد.

وی با تاکید بر شناخت معرفتی ائمه اطهار (ع) افزود: نگاه معرفتی و شناختی به زندگی نامه شهدا و ائمه اطهار (ع) راه را از بیراهه مشخص می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سلطه‌طلبی و کینه‌توزی دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیان کرد: آغاز شکل گیری نهضت حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها علیه این نظام به سرکردگی آمریکا همراه شد.

فدوی با بیان اینکه دشمن ۴۳ سال در مقابل انقلاب اسلامی ناکام مانده است، افزود: ناکامی دشمن در ۴۳ سال گذشته، کینه‌توزی و تنگ‌نظری‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، مشهود است.

وی با بیان اینکه نبرد حق علیه باطل تعطیل‌پذیر نیست، گفت: دشمن با شگردهای مختلف علیه نظام اسلامی بسیج شده و هر بار هم ناکام و ناامید شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران حوادث اخیر را شگرد نوین و رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی دانست و بیان کرد: همراهی برخی خواص و فریب‌خوردگان داخلی با دشمن، زمینه حوادث تلخ و ناگوار اخیر را در کشور فراهم کرد.

فدوی با بیان اینکه پیروزی و موفقیت نزدیک است، افزود: بصیرت، ایثار، مجاهدت، مقاومت، صبر و تحمل لازمه موفقیت جبهه حق علیه باطل است و همین موضوع در اتفاقات اخیر هم صدق می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم درس‌آموز مکتب عاشورا و امام حسین (ع) هستند، افزود: شهادت حاج قاسم عزیز نمونه‌ای از نسل پرورش یافته مکتب عاشورا بود و انقلاب اسلامی از این دست رویش‌ها کم ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جنایت‌های دشمن بی‌پاسخ نمی‌ماند، بیان کرد: دشمنان خارجی و داخلی چوب کینه‌توزی‌ها و حرمت‌شکنی‌ها را خواهند خورد.

فدوی با اشاره به پیاده‌سازی سند ۲۰۳۰ در کشور از سوی برخی خواص گفت: دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان در معرض خطر جدی تغییر رویکرد باور هستند که توسط دشمن با سند ۲۰۳۰ پیاده‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به پایبندی و تعهد مردم به انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی پای کار انقلاب بوده و هستند و مردم با حضور در صحنه‌های مختلف، انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را تنها نگذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در ابعاد مختلف افزود: دشمن از موفقیت‌ها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی مات و مبهوت شده و به همین خاطر بر طبل دشمنی می‌کوبد.

فدوی با تاکید بر تجزیه و تحلیل وضعیت قبل و بعد انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوان بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف باید به نسل جوان انتقال داده شود تا در مقابل هجمه‌ها علیه انقلاب آشنا شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل