بازدید 4766

بازگشت سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان

بعد از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار طی چند روز گذشته امروز پنجشنبه شاهد فروش سکه در کانال ۱۵ میلیون تومانی هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ 10 November 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از صدا وسیما امروز پنجشنبه (۱۹ آبان ماه) هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران یک میلیون و ۴۵۵ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان فروخته شد.

در سبزه میدان هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دادوستد می‌شود.

هر مثقال طلا امروز در بازار تهران ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود و اونس طلا هم در بازارهای جهانی به ۱۷۰۷ دلار رسید.

 

محمد کشتی‌آرای کارشناس بازار طلا در ارتباط با وضعیت فعلی بازار گفت: امروز خریدار در بازار نیست؛ تقاضا نداریم و معاملات با احتیاط انجام می‌شود.

وی با تأکید براینکه ادامه واگذاری اوراق سکه بانک مرکزی می‌تواند موجب کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار شود، تصریح کرد: حباب سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای با تأکید براینکه حباب طلا صفر شده است، گفت: حباب سکه در روزهای آینده و همزمان با کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و ارز بازهم کاهش خواهد داشت.

این فعال بازار طلا و سکه ضمن پیش‌بینی وضعیت قیمت‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تا دوشنبه کاهشی خواهد بود. با بازگشایی بازارهای جهانی نوساناتی معمولاً در بازار خواهیم داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر