بازدید 2157
۱

۲۳۰۰ حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی مسدود شد

حساب‌های بانکی فعالان غیرمجاز ارزی با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و مسدود شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 06 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، همزمان با افزایش اقدامات سودجویانه برخی شبکه‌های دلالی در افزایش کاذب تقاضا در بازار ارز و ایجاد جو ملتهب اقتصادی در چند روز گذشته، سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با اقدامات اطلاعاتی خود ضمن شناسایی فعالان غیرمجاز بازار ارز، حساب بانکی بیش از ۲۳۰۰ نفر از این افراد را مسدود و پیگیری قضایی اعمال مجرمانه آن‌ها را در دستور کار قرار داده اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، این افراد برخلاف مقررات و ضوابط اعلامی، اقدام به خرید و فروش غیرمجاز ارز در بازار غیررسمی و یا معاملات فردایی نموده و از این طریق موجب اخلال در نظام ارزی کشور شده‌اند.

وزارت اطلاعات در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و حراست از امنیت اقتصادی، اجازه هرگونه سودجویی از ناآرامی‌های اجتماعی و اغتشاشات صورت گرفته اخیر را نداده و با هر اقدامی که موجب ضربه به معیشت مردم شریف ایران گردد، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اصلا چرا باید راه باز باشد که قیمت ارز را خرید و فروش گروهی خاص تعیین کند . تو این 20 ساله که نه 40 ساله یکی به عقلش نرسید چکار کنن یا نه نفع دولت در این است که این گروه به دستورش یه شبه نرخ ارز را جا به جا کنن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان