بازدید 7794

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در اتوبان امام علی (ع)

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 01 November 2022

به گزارش تابناک، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه امام علی (ع) خبرداد.سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا، درباره جزئیات وقوع این حادثه اظهارکرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از اعلام این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر متفاوت به محل اعزام شدند.

ملکی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که ابتدا موتورسیکلت به زمین برخورد کرده و برخی از خودرو‌ها نیز با هم برخورد کردند و تعدادی برای اینکه به خودرو‌ها نزنند به سمت نیوجرسی‌های اطراف رفته بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهارکرد: آتش‌نشانان بلافاصله ایمن‌سازی‌های لازم را آغاز کرده و راکب موتورسیکلت را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که بررسی علائم حیاتی وی نشان داد که او جان خود را از دست داده است. همچنین یک زن از سرنشینان یکی از خودرو‌ها نیز دچار مصدومیت شده بود.

ملکی در پایان اظهار کرد: آتش نشانان محل حادثه را ایمن سازی کرده و پس انتقال خودرو‌ها به محلی امن، محل حادثه را برای بررسی دقیق علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند. ساعت ۲:۱۰ بامداد روز سه‌شنبه ۱۰ آبان این عملیات به پایان رسید و آتش نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر